Vreemd beest in de baggerputten

Tijdens een fietstochtje door de baggerputten in Slochteren trof ik dit vreemde beest aan.
Hebben jullie enig idee wat het is?
wildbeest baggerput

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Vreemd beest in de baggerputten

  1. Peter zegt:

    Zo te zien een kat, maar misschien heb ik het mis.

  2. Henk Bossema zegt:

    Ik weet vrijwel zeker dat het een kat is, al dan niet wild.

  3. Een boommarter

  4. EJW zegt:

    Het zou ook een gevlekte poema kunnen zijn. De vraag is, wordt ie achterna gezeten of zit ie zelf iemand achterna

  5. Rob Alberts zegt:

    Gelukkig heb jij het overleefd ……

    Zomerse komkommertijd groet,

  6. reinejragolo zegt:

    De kat heeft wel zijn sluiter open staan.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Peter,
    Misschien.

    @ Verhaallichtjes,
    Misschien wel een katachtige.

    @ Henk Bossema,
    Wat saai, in Nederland barst het al van de katten.
    Dacht ik iets aparts te hebben gezien…

    @ Henk J,
    Oh toch, gelukkig geen kat.
    Mooi beestje zag ik op internet.

    @ EJW,
    Gevlekte poema lijkt me dan nog net zo logisch als de boommarter.
    In ieder geval werd ie, zoals het lijkt, door mij achterna gezeten want ik wilde hem schieten.

    @ Rob,
    LOL

    @ Reine,
    Ja jammer dat k geen kat ben.

  8. Volgens mij is het de gevreesde, beruchte en zeer gevaarlijke gevlekte snelheidsduivel. Deze is zeer zeldzaam! Bijzonder dat je hm hebt kunnen vastleggen, lukt, wegens zijn grote snelheid, namelijk bijna niemand!

  9. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    Dankje, ik voel me zeer vereerd dat mij die kans geboden is. Nu maar hopen dat ik er beroemd mee word zodat er nog iets van mij blijft bestaan als ik er niet meer ben.

  10. Eeuwige roem zal je ten deel komen… ofzo…

  11. Rob Alberts zegt:

    Sommige huisdieren worden in vakantietijd zomaar aan hun lot over gelaten?

    Regenachtige groet,

  12. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    Daar hou ik je aan.

    @ Karin,
    Ha, een nuttig huisdier.

    @ Rob,
    Deze leed daar niet onder, hij was gewend aan jagen.

Geef een reactie

