Kampeerweer

Dit is nu echt mijn kampeerweer.
Beetje zon, beetje (plensbuien) regen, beetje wolken, beetje (harde) wind.
En dat de hele zomer door, dan kom ik niet meer thuis!
kampeerweer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Kampeerweer

  1. Rob Alberts zegt:

    Als de plensbuien dan maar vooral ’s nachts vallen.
    Mooie bliksems en donderslagen maken dit dan voor mij helemaal af!

    Zomerse groet,

  2. En natuurlijk een paar graden nachtvorst. de foto van een eenzame tent temidden van een kolkende wolkenmassa doet het leuk bij verhaal

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    nou… mij maakt het niet uit of die regen overdag is.
    Maar onweer heb ik liever niet in de nacht, onlangs was het zo heftig met weerlicht dat je je ogen dicht moest houden, zo fel was het. Ik ben er bang voor dus liever maar overdag onweer.

    @ Henk,
    Ik las net dat er vannacht kans op nachtvorst is, dus dat komt goed uit 🙂
    Het is echt een zeldzaamheid als je nog een tent ziet. NOu ja, sowieso als je iemand anders ziet, ik sta merendeel alleen op de camping. Daar word ik echt gelukkig van.
    En dan een drijvend tentje voorbij zien komen met nog een paar schoenen er in…

  4. EJW zegt:

    Een beetje van alles wat weer vind ik het mooist. Heb eens twee weken continu regen gehad toen we een klein caravannetje gehuurd hadden. Daar wordt je als vrolijkerd niet vrolijk van. Maar zoals jij het hebt prima.

  5. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Als ik dat zo lees, een kleine caravan en alsmaar regen, dan begin ik zowaar begrip te krijgen voor de huidige villa caravans http://www.vanvlietcaravans.nl/cms/wp-content/themes/vanvlietcaravans/images/image1.jpg

  6. Corja zegt:

    Alles op zijn tijd. Ik houd van zon, maar het donkere weer, zoals op de foto, kan me ook zeer bekoren!

Geef een reactie

