Een nieuw avontuur

Hij is nog geen stok opgeschoten als ik bij het sanitair vandaan kom met de tandenborstel in mijn stepmandje.
Omdat ik het zo zielig vind zoals hij bezig is met uitzoeken, en mijn schuldgevoel me parten speelt, raap ik alle moed bij elkaar om hem mijn beperkte hulp aan te bieden.
Hoewel ik me nooit heb bemoeit met het opzetten van een tent zie ik zowaar hoe het moet.
Samen schuiven we de buizen/stokken er doorheen, ik stuur hij geleidt.
Goed beschouwd zijn het obscene taferelen, stokken door de gleuven duwen, de stof eroverheen trekken, strikje erin. Ik zie vriendin voor me hoe zij dat zou benoemen.
Bijna laat ik mijn vrolijkheid blijken. Maar ik voel me enigszins opgelaten. Misschien wil die man wel net zoveel rust als ik en dan val ik hem toch lastig om 22 uur.
Maar algauw is het ijs gebroken en zijn we oude vrienden.
Hij is al 12 uur onderweg.

Als het kleine kruiptentje staat bied ik hem een kopje oploskoffie aan en begin spontaan zijn luchtbed op te pompen waar hij net mee begonnen was. Goed voor de spieren, zo placht hij steeds te zeggen als iets zwaar is.
Moet hij in dat kleine ding liggen?

Hij vertelt dat zijn vrouw niet mee wil op vakantie en dat hij dan maar alleen gaat want er is niets mooiers dan de vrijheid. Een tentje en een rugzakje. Glimlachend zegt hij dat dit rugtasje tenminste af kan. En ik denk hem te begrijpen.
Met: “kom morgenvroeg maar koffie drinken”, wimpelt hij me af.

Gezeten in mijn caravan zie ik hoe hij zich in het bijna duister uitkleedt.
Ik geef mijn ogen goed de kost.
Wat?
Poedeltje naakt staat hij achter zijn rugtasje en haalt er een handdoek uit.
Gefascineerd bekijk ik zijn mooie lichaam.
Al staat er dan geen boom, dat valt in het niet bij de rest van zijn lijf.
Hoe heeft hij dat zo mooi gehouden?
Met de handdoek om zijn mannelijke naaktheid gewikkeld verdwijnt hij richting sanitair.
Zal ik ook gaan douchen? tentjesmeneer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Een nieuw avontuur

  1. Corja zegt:

    Ah! Een echte cliffhanger! πŸ™‚

  2. broekstukken zegt:

    Wedden dat ie voor dag en dauw opstaat en alle stokken weer in hun tasje zitten en hij weer op pad.

  3. Altijd doen. Samen douchen is douchen voor half geld πŸ™‚

  4. Rob Alberts zegt:

    Jij maakt wat mee.
    Ik kijk uit naar het vervolg.
    Wordt het koffie met?
    Of alleen gloeiend heet, zwart en mierzoet?

    Zomerse groet,

  5. Je hebt toch wel een rol beschuitjes mee hΓ¨…?!

  6. Aad Verbaast zegt:

    Beetje oppassen. Kan zo maar een ietwat verwarde man zijn. Dat blijkt uit het gaan kamperen in een camouflagetent, maar daar wel in opvallende naaktheid omheen gaan lopen. Kan je mee op de koffie komen..

  7. EJW zegt:

    Oei, dat worden erotische escapades, en dat met die warmte. Hoewel dat gezamenlijke douchen wel verkoeling kan brengen

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Corja,
    Net als in de film πŸ™‚

    @ Martin,
    😦
    Hoe weet je dat toch?

    @ Henk,
    Ohja, zo had ik het nog niet bezien.

    @ Rob,
    Dat is ook wel het enige wat ik mee maak.
    Ben zo immobiel als wat. Kan net fietsen naar het sanitair en terug, dat is 200 meter, of zo.
    Verwacht bij mij maar geen mierzoete koffie.

    @ Mokums meisje,
    Ha, dat is een goede tip voor de volgende keer πŸ™‚

    @ Aad,
    Och Aad, nu heb je me bang gemaakt. Doe geen oog meer dicht vannacht.

    @ EJW,
    Gezamelijk douchen heeft als nadeel dat er altijd iemand nÑÑst het water staat.
    Dan kun je beter een dag als vandaag hebben en samen buiten staan.

  9. reinejragolo zegt:

    Misschien slikt hij wel Ace-remmers. Dan zul je veel geduld moeten hebben.

  10. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Oh, een ace remmer is niet hetzelfde als een plaspil?

Geef een reactie

