Geen plek meer vrij

Tijd om te gaan. Het is hier helemaal vol. Geen plek voor mij bovendien is het te warm. Ik ga terug naar mijn groningerland.helemaal alleen want manb moet weer aan t werk. Voortaan ga ik weer met de kruk op de step n intrrnet plekje zoeken.20150626_201900

20150627_175624

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Geen plek meer vrij

  1. Blewbird zegt:

    Toch niet op dat gevaarlijk uitziende gevaarte?

  2. Rob Alberts zegt:

    Ik zou jouw krukje zo als bijzettafeltje kunnen gebruiken.

    Ga je thuis eerst douchen?

    Zonnige groet,

  3. Appelvrouw zegt:

    Blew, hij lijkt zo gevaarlijk door die kruk.

    Rob,
    Dat krukje is voor alles; ook om op te staan of mijn benen te rusten. Heel handig dat de poten er onerujt kunnen, ivm meenemen in de fietstas.

    Ik ben nog niet weer thuis geweest. Maar hier ga kk misschien nog wel ns douchen al stink ik nog steeds niet…

  4. Rob Alberts zegt:

    Jezelf ruiken blijft lastig met een menselijke neus.
    Maar als anderen steeds meer afstand gaan houden heeft dat een reden.

    Sommigen verlangen vaak naar hun eigen bed.
    Ik verlang meestal naar mijn eigen douche.

    Geniet van je vakantie.

    Zonnige groet,

  5. Henk Bossema zegt:

    Mooie step. Blij daju’m heb?

  6. EJW zegt:

    Je gaat op tijd terug nu de hordes er zijn want voor je het weet moet je spelletjes doen of kaarten. Handig vind ik het tafeltje waar de poten afgeschroefd kunnen worden. Zelf heb ik er een waarbij dat niet kan, maar die zat dan ook in een kerstpakket dat ik jaren geleden heb gekregen

  7. Appelvrouw zegt:

    @Rob,
    Ik ben zelf degene die afstand houdt šŸ™‚
    Maar nu ik weet dat onfris ruiken een goede manier is zal ik eens proberen bij schoonmoeder.

    Ik heb in de caravan ook mijn eigen bed.

    @HenkB.
    Heel blij! Tot 5 jaar geleden stepte ik iedere dag 10 km. Soms ook samen met Vroems, we konden dansen op de step en hij kon achteruit steppen een heuveltje op.
    Na zijn ziekte is het me niet meer gelukt t op te pakken. 3 km heb ik nog wel eens gehaald. Nu is 1 wel genoeg. Meestal alleen tot het sanitair…

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Tafeltje is van plastic, poten zitten er los on, kwestie van lostrekken.

    Ik sta nu weer in Groningen ol een camping. Zo heerlijk rustig.

Geef een reactie

