Hier sta ik

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige stukje.
Ik zit nu wat langer op de wc, dat schijnt zo te horen, iedereen doet t, met van die onsmakelijke geluiden en geuren. In de sfeer plaats ik dus een afbeelding van waar ik sta. Nabij Deventer. Hier regent het veel. In Groningen is dat nooit zo. ManB en ik zijn iedere dag kletsnat geregend. Niet zomaar een bui zoals wij gewend zij maar dagen achtereen. Lekker plezier in de regen, bbijnbijna romantisch vooral als we terug zijn en onze regenkleren afstropen. Maar ik word gek van alsmaar iemand om me heen. Zelfa geen privacy op de wc omdat iedereen wil internetten… ik heb ManB opgebuecht wat ik de laatste jaren allemmaal voor geheimen voor hem verborg. We hebben de hele avond in n deuk gelegen, ja van t lachen, vooral om arie zn gele kanariepietje. Maar daarover later. Ik ben nu klaar en ga me wassen in t hokje hiernaast. Met n steelpannetje gooi ik water over me heen want ik betaal echt geen 50 ct voor 5 min douchen.
Hier op de foto staat “onze” caravan vooraan.
20150621_112510

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Hier sta ik

  1. Corja zegt:

    Toch nog een vrolijk blogje, ondanks ALLES! Je doet toch wel warm water in dat pannetje! Het weer wordt beter, zegt men. Nou ja, de langste dag hebben we gehad, we kunnen weer gaan aftellen 🙂 Heb je alles al opgebiecht of wordt het nog een paar avondjes lachen? Veel plezier nog, in elk geval.

  2. Aad Verbaast zegt:

    Gezellige camping. Geeft ook wel dat thuisgevoel omdat je ook hier zo fijn even een ‘praatje over de heg’ kan maken met je buren.

  3. Lehti Paul zegt:

    Toost je maar met de groeten uit een compleet verregend Groningen. Waar de natte was steeds natter aan de lijn hangt. En de aardbeien wegdrijven.

  4. Rob Alberts zegt:

    Wassen met een pannetje terwijl de regen blijft komen?

    Ik ben benieuwd hoe het afloopt met het gele kanariepietje ….

    Regenachtige en schone groet,

  5. EJW zegt:

    Het liefst zou ik dat hele veld voor mezelf hebben

  6. Het betere weer zit er volgens mij aan te komen. Je bent wel een kniepert hoor. Geen 50c over voor een warme douche ? 🙂

  7. Appelvrouw zegt:

    @ corja, jazeker warm water.
    Ik biecht alleen de ‘ mislukte’ avonturen. De waardevolle deel ik niet, die is voor mij alleen. Maar daar zouden we ook niet om lachen.

    @AAd, dan mlet ik wel buren hebben, maar t idee is prachtig, zo had ik dat nog niet gezien.

    @lehti,
    Dat is n lhele troost want dan gaan mijn potplanten niet dood van de dorst. Alleen jammer van die verrukkelijke aardbeien.

    @Rob,
    Je mag regenwoordig niet meer in je blootje in de regen.

    @ejw,
    Ik ook. Er staat op dit veld alleen heel in de verte een heel rustig en op zichzelf echtpaar. Op t veld veel verder weg olk n rustig echtpaar met een vogelvoederhuisje voor de voortent.
    Dus im heb t hele terrein haast voor mezelf. Alleen delen met manb, daar moet ik wel aan wennen, geen privacy, aldoor is hij er. En dan dat gedraai om elkaar heen… ik raak er gestressd van iemand alsmAr zo dichtbij te hebben.
    Heb moeten afdwingen dat ik morgen alleen ga fietsen, even ademhalen. Wat knap dat er mensen zijn die al jaren weken achtereen samen in n hokje willen zitten en dan ontspannen kunne.

    @Henk,
    T weer kan mij weinig schelen. Als t maar niet onweert of glad is.
    Ik ben ook niet op vakantie maar met ManB mee.
    Ja ik kniep m overal af. 50ct is toch weer n kwart brood. Ik zoek ook altijd goedkope campings. Voor 2 personen betalen we hier 14,50 all in ( nou ja… internet en n douchemuntje….)

  8. Je mag bij mij gratis komen douchen 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    Karin, dat vind kk reuze sympathiek! Maar om van Deventer naar Zwolle te rijden voor n douche is wel duurder dN 50 ct

  10. Kom je toch op de step? Prachtige rit langs de IJssel….

Geef een reactie

