Mans’ wil is nog altijd wet

In de stalling staat de caravan klaar om opgehaald te worden.
Ik wil al jaren naar Friesland, iets verder weg dan Langedijke of Bakkeveen.
Maar ManB wil naar Overijssel.
Drenthe lijkt mij dan een redelijk compromis
Maar ManB heeft het dwingendste woord.
Mans’ wil is nog altijd wet.
waakhond

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Mans’ wil is nog altijd wet

  1. Rob Alberts zegt:

    Volgzaam type als jij bent sta je natuurlijk ook met alles voor hem klaar?

    Misschien kun je eens alleen op pad gaan naar het Friese?

    Zonnige groet,

  2. kleinborkel zegt:

    Die foto daarbij! πŸ˜€

  3. Corja zegt:

    Dan maar naar Dwingeloo!

  4. Els zegt:

    Friesland is mooi. De bossen, de meren, de eilanden, de ruimte…..

  5. De foto geeft associatie met ” het arme onderdrukte huisvrouwtje en de loebas van een kerel” maar niets is natuurlijk wat ’t lijkt πŸ™‚

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Kleinborkel,
    Dat is mijn waakhond in de caravan πŸ™‚ Die waakt beter dan ik.

    @ Corja,
    Dat wil meneer niet, is te dichtbij, en daar zijn we ook al 2 keer! geweest.

    @ Els,
    In Friesland ben ik al vaak geweest, maar ik heb niet gauw genoeg van moois.

    @ Henk,
    πŸ™‚
    De rest van het jaar kan ik gaan en staan waar ik wil.

  7. Aad Verbaast zegt:

    Heb je er wel eens bij stilgestaan dat er meer mannen dan caravans zijn in Nederland? πŸ˜‰

  8. Appelvrouw zegt:

    Aad, ja zeker, en daar geniet ik soms ook van πŸ™‚ Maar je mag maar met 1 getrouwd zijn volgens de wet.

  9. Jokezelf zegt:

    It is me toch what! Arme vrouw die zich onderwerpen moet aan de wil van manB πŸ˜‰

  10. Arjan Fernhout zegt:

    Zo’n hondje naast je is zo slecht nog niet.

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Joke, zolang hij de hypotheek betaalt is een beetje onderwerping van mijn kant een goede stimulans voor hem.

    @ Arjan,
    Ik wou dat ik zelf zo waakzaam was.

  12. En, wat mankeert er aan Overijssel???

  13. EJW zegt:

    Het dwingendste woord nog wel. Dat klinkt dwingender dan het laatste woord. Sterkte (ook voor de toekomst).

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Karin,
    Overijssel is ver weg.

    @ EJW,
    Dankjewel, ik zal het nodig hebben.

  15. Appelvrouw zegt:

    dat is voor mij ver

Geef een reactie

