hij staat er nog steeds

aan het ijstijdpad
ijstijdpad

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op hij staat er nog steeds

  1. goodknight zegt:

    …das duidelijk ’n mannelijke kei…

  2. Het heeft er inderdaad wel iets van ๐Ÿ™‚

  3. Appelvrouw zegt:

    Goodknight.
    Euh… Vertel daar eens meer over๐Ÿ˜

    Henk,
    Misschien begrijp ik t niet goed maar die steen staat er al sinds de ijstijd, dat is toch best knap om zolang rechtop te blijven staan.

  4. EJW zegt:

    Dat paaltje in het water steekt er maar schriel bij af

  5. Arjan Fernhout zegt:

    Er moet welhaast een handje zijn geweest die hem overeind heeft gezet. Is dat onderzocht?

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW, lief is die he. Doe mij maar zo,n schriel paaltje.

    Arjan, ik schat zo in dat het dan geen vrouwen handje geweest is.. Zal wel niet uitgezocht zijn

  7. Rob Alberts zegt:

    Hebben jullie daar ook van de stenen die af en toe rondwandelen?

    Niet begrijpende groet,

  8. Appelvrouw zegt:

    Rob,
    Vroems schreef er eens een mooi verhaaltje over, Godssteen geloof ik dat het heette. Goed liet zo’n steen uit zijn zak vallen en toen kwam die zomaar op de hoek bij zijn dorp terecht.
    Of die stenen nu nog dwarrelen weet ik niet maar met deze wind zou dat maar zo kunnen.

  9. A. Dapie zegt:

    Ik denk dat er iets high tech inzit, iets van een buitenlandse spionagedienst.

  10. Appelvrouw zegt:

    Dapie, voor je het weet vliegt er een drone uit.

Geef een reactie

