Geen tijd voor anderen

Zo ren ik van afspraak naar afspraak, soms heel leuke. Maar mis de andere mensen ook die nu op de 2e rang staan.
Tas voor de zoveelste keer inpakken. Waarom pak ik hem eigenlijk nog uit?
Wat neem ik nu weer mee.
Naaiwerkjes, tablet, latex oefenband, enkel gewichtje, een rok, en broek, sokken, ondergoed, tandenborstel, regenkleren, plattegrond, fiets, en niet vergeten beltegoed eens op te waarderen want met 1 euro kun je niet bellen als je met pech in de Duitse bossen staat.
Waar ik heenga?
Gewoon naar HteD.

BomenD

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Geen tijd voor anderen

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik lees en reageer bij jou op gepaste afstand.

    Ik wens je heel veel plezier.

    Zonnige groet,

  2. Corja zegt:

    Veel plezier! Gelukkig je regenkleding mee….. 😉

  3. Aad Verbaast zegt:

    Zware dag voor me nu ik lees dat ik op de tweede rang sta.
    Het leven kan hard en onrechtvaardig zijn!

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    dat kan geen kwaad.

    @ Corja,
    dankje, hier thuis heb ik ook wel eens plezier 🙂

    @ Aad,
    Is het geen geruststellende gedacht voor je dat ik weer naar Drenthe ga en het IJstijdpad weer kan rijden en naar de Duitse bossen? In de trant van: sneu voor mij, maar Appelvrouw vermaakt zich tenminste.

  5. EJW zegt:

    Veel plezier en mooi weer

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Plezier … dat heb ik thuis soms ook, maar dan wenst niemand het me toe:-(
    En mooi weer? Voor mij is dit prachtig.

  7. EJW zegt:

    Oké, plezier ook als je weer thuis bent met weer als dit. Beter zo?

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW, véél beter 🙂

  9. bentenge zegt:

    Komaan zeg, Duitse bossen zijn doorgaans zo uitgestrekt dat je er überhaupt (a ja) niet kunt bellen denk ik.

  10. Ook vanaf deze kant veel plezier toegewenst zodra je weer thuis bent 🙂

  11. Appelvrouw zegt:

    @Bentenge, oh dat is toch ook n geruststellende gedachte, neem ik de telefoon niet mee.

    @ Henk,
    🙂 dank je

  12. A. Dapie zegt:

    Vergeet je paspoort niet. En de pil, indien daaraan behoefte.

  13. Appelvrouw zegt:

    Dapie,
    Ik heb een injectie, en 15 jaar verlopen paspoort, volgens mij mag je daar Duitsland wel mee in.

Geef een reactie

