Vakantiefoto- nog net geen selfie

Je kent dat wel, vakantie foto’s waar het niet om het kunstwerk gaat maar om degene die er geweest is.
Het kunstwerk komt totaal niet tot zijn recht, zeg maar gerust dat het totaal verloren gaat.
Maar de vakantieganger kan in ieder geval vertellen dat zij de doodskopdraak heeft gezien.

Vakantiekiekje

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Vakantiefoto- nog net geen selfie

  1. Rob Alberts zegt:

    Een monsterlijke foto!

  2. Aad Verbaast zegt:

    Geef mij dan toch maar die selfie van jou..!

  3. knutselsmurf zegt:

    Ik las dat het bij veel van die foto’s slecht afloopt met de fotograaf. Dan vallen ze naar beneden, of ze drukken per ongeluk het pistool af in plaats van de camera, etc.
    Die barbies zijn tegenwoordig wel levensechter dan vroeger. Al is deze nog steeds erg mager en heb ik nog nooit iemand gezien met zulk lang haar, of een paar scharnieren.

  4. Eigenlijk een beetje flauw dat je een poppetje voor je laat poseren. Wanneer kom jij zelf nou eens uit de kast Appelvrouwe ๐Ÿ™‚ Als jij zo’n foto durft te maken doe ik ’t ook

  5. Corja zegt:

    Eindelijk het monster van Loch Ness gespot, gefotografeerd en gedood. Wat moeten de Schotten nu?

  6. De wereld volgens Garp. Oh nee, volgens Appelvrouw. If you know what I mean… ๐Ÿ˜‰

  7. bentenge zegt:

    Haar haar raakte danig in de war van de doodskopdraak.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Twijfelachtig of zij een zeemeermin is?

    @ Aad,
    Deze?

    @ Knutselsmurf,
    Dat las ik ook. Levensgevaarlijk.
    Dit is nog een ouderwetse baksel, die zijn erg mager. Is helemaal uit de mode!

    @ Henk,
    Ja maar ik wil niet nog meer aanhang verliezen! Ben al veel lezers kwijt geraakt.
    Maar ik hou je aan je woord!
    Hier, dezelfde link als die ik aan Aad gaf, dat is mijn selfie!

    Nu jij. En dan bedoel ik niet de Master
    https://knakkie30.wordpress.com/2013/02/16/gemeente-staphorst-sluit-sm-huisje/

    @ Corja,
    Ik heb geen idee wat ze nu moeten, het is al erg genoeg zo.

    @ Mokumsmeisje,
    ๐Ÿ™‚ Wat moet ik daar nu op zeggen.

    @ Bentenge,
    Maar ze schijnt er niet echt van te blikken of te blozen

  9. EJW zegt:

    Wat sta je er stoer maar tegelijk lief en bevallig bij. Een vrouw naar mijn hart waar ik me tevens veilig bij voel. Niet dat hier draken zijn, maar toch…

  10. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    LOL. Je weet niet wat voor enge beesten er onder je bed kruipen, spinnen, zilvervisjes, langpoot muggen, en wat te denken van huismijten, die maak ik allemaal af!

  11. King Billy zegt:

    Postmoderne Jorisje met de draak?

  12. Appelvrouw zegt:

    King Billy,
    Dat zou maar zo kunnen!

Geef een reactie

