een heerlijke pauze

Voor zo’n smultafel stap ik graag even af.
pauze
En zie je de 2 fietsers in het gras aan de overkant? Waar zouden die naar toe gaan?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op een heerlijke pauze

  1. Corja zegt:

    Jou kennende (nou ja, een beetje…) zou ik denken dat je die eieren en de banaan in een andere opstelling zou hebben gefotografeerd…..

  2. Appelvrouw zegt:

    Corja.
    Maar GM was bij me, ik denk dat het er daarom anders uitziet dan je zou verwachten…

  3. martin zegt:

    En dan nog die thermoskan met kopje, geeft ook allerlei mogelijkheden. De suggestie dat je het allemaal zelf bedenkt, daar wordt hier mee gespeeld, terwijl je in werkelijkheid je pappenheimers kent en dus weet wat ze gaan denken.

  4. EJW zegt:

    Ik denk dat de fietsers aan de overkant die smultafel voor je hebben klaargezet om je te verassen. Zoiets maak ik nou nooit eens mee als ik een tochtje fiets

  5. Aad Verbaast zegt:

    Ook een leuk detail: die inscriptie op de eettafel: “@ A.vd.B
    Kom je wel meer tegen in die streken, wonderlijk genoeg.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Straks schrijf je mijn hele psychologisch dossier nog op 🙂

    @ EJW,
    Het was voor mij ook een zeldzaamheid.
    En het is ook geen verrassing meer als ik nu naar Den Helder ga naar het betonnen strand voor je om een tafel te dekken.
    Je zou meteen weten dat het van mij was. En dat willen we natuurlijk niet.

    @ Aad,
    Jij ziet ook alles!

  7. Rob Alberts zegt:

    De suggestieve foto heb ik er zelf maar bijgedacht ….

    Zonnige groet,

  8. zijn ze wel gekookt ?

  9. EJW zegt:

    Ik heb daar geen tafel gezien, alleen heel veet bankjes

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Rob, suggestie is het mooist.

    @ Henk,
    Dat water wel.

    @ EJW,
    Oh, dan hoef ik de moeite ook niet te nemen.

Geef een reactie

