Lekker stranddagje!

Echt weer voor een stranddagje, vind je niet?

Mijn badpak is te klein voor mijn billen geworden.
Is eigenlijk geen gezicht!
dagje strand-1

Gezellig zo met de hele familie bij elkaar.
dagje strand-2

Koelbox, flesje bier erbij om op gewicht te blijven.
Bootje voor de show
en gewoon bruin worden.
Wat wil een mens nog meer.
dagje strand-3

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Lekker stranddagje!

  1. martin zegt:

    Een sukkie voor mezelf. Dat zou ik willen.

  2. Appelvrouw zegt:

    Martin, een stukje voor jezelf?
    Lijkt me ook fijn, een groot stuk, liefst waar je niemand ziet.

  3. Rob Alberts zegt:

    Hier is het lekker rustig.
    Niemand kijkt ook naar mijn billen.

    Zonnige groet,

  4. A. Dapie zegt:

    Goeie timing, die bal!

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Fijn! Die rust zou ik koesteren.
    Naar mijn billen kijkt ook niemand, voor zover ik weet 🙂 (ik kijk nooit achterom)

    @ A.Dapie,
    🙂

  6. Paperona zegt:

    In de Achterhoek moet ik het met bossen doen. Vroeger (die goede oude tijd) toen woonde ik wel bij het strand!

  7. Appelvrouw zegt:

    Paperona,
    Eerlijk gezegd ga ik nooit naar het strand, alleen voor een foto… maar verder zul je mij nooit in badpak (of zonder) bij het water of strand zien. Vind het echt helemaal niks om tussen al die mensen te vertoeven, krijg er gewoon claustrofobie van, er gebeurt dan iets raars in mijn hoofd alsof alles door elkaar rammelt… Maar als ik met vriend GM een dagje uitga en we komen per ongeluk bij de zee uit, nou ja… dan is het gewoon gezellig omdat hij er bij is.

  8. Blewbird zegt:

    Ik ben vaak aan het strand, maar zoek dan meestal ook de rust op. Meestal, want op een stuk of 3 echt zomerse dagen vind ik het niet erg om mensen om mij heen te hebben. Zo’n zoetwaterstrandje is niet mijn ding.

  9. EJW zegt:

    Die billen komen (er) best mooi uit. Ik kijk er al een kwartier naar maar ze vervelen nog steeds niet, integendeel.

  10. reinejragolo zegt:

    Als je mooie barbiekleren kunt maken dan is een badpak een eitje.

  11. Naar het strand gaan heel veel dieren om te paren of eieren te leggen. Vermoedelijk is die trek een evolutionair restant uit de tijd dat we dat samen met hen deden. We zijn ons dat natuurlijk niet meer bewust en dan krijg je zo’n functieloze halfnaaktloperij en nutteloze tijdsbesteding als je hier zo fraai laat zien 🙂

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Blewbird,
    JE foto’s getuigen ook je voorliefde voor strand.
    Het zou me ook niet verbazen als veel mensen die hier aan dat zoetwatertje zitten liever het grote strand bij de zee willen.
    Maar dat is te ver weg.

    @ EJW,
    LOL.
    Je kijkt nu toch niet meer he!

    @ Reine,
    Dat is waar, maar dan maak ik er een van katoen en niet van dat vieze kleffe spul.
    Alleen… dan kan ik net zo goed in mijn ondergoed. Of zoals nu, in een shirt en rok, of eventueel korte broek.
    Maar dan ga ik fietsen en zoek een rustig plekje, ver van de mensen (en honden).

    @ Artafterallart,
    Zitten al die scherpe opmerkingen hier, en vooral bij je eigen blog allemaal in je hoofd?
    Zit het er dan niet tjokvol? Voor mij is het wel genieten van je prachtige reacties en verhalen.
    Het heeft mij vaak verbaasd dat mensen zo op een kluitje bij elkaar trekken, maar nu je dit zo uitlegt is mijn verbazing opgeheven.

  13. Ik weet het zelf niet, dus het kan zomaar zo zijn dat iemand mij als medium gebruikt 🙂

  14. Aad Verbaast zegt:

    Toch een soort van bilpartijtje daar op het strand dus. Daar past geen bescheidenheid bij.

  15. Maak je niet al te sappel om je billen. Ik zie het liever zo dan als je badpak op de knieën hangt, en er aan alle kanten inkijk is 🙂

  16. Appelvrouw zegt:

    @ Artafterallart,
    Wie weet hoe lang het nog duurt voor je Jezus ziet, of Napoleon…

    @ Aad,
    🙂

    @ Henk,
    Dat zeg je nu wel, maar als ik een hangbadpak had laten zien zou je dat natuurlijk weer mooier gevonden hebben.

Geef een reactie

