Een hele zak vol!

Omdat mijn naaimachine toch kapot is besloot ik eerst maar verder te gaan met opruimen.
Helemaal achterin een kast vond ik de wonderlijkste dingen.
Een krultang bijvoorbeeld. Zie je het voor je? Wat moet ik met mijn wilde haren met zo’n tang!
Nog veel meer overbodig goed trof ik aan,
maar het gekste was nog wel de zak met condooms!

Ooit moet ik wel wilde plannen hebben gehad, of een actief sexleven,
maar wanneer was dat?
condooms

Omdat ze al jaren over de datum zijn gaan ze de container in.
Het zijn er nog minstens 80!
Er van uitgaand dat ze 1 euro per stuk gekost hebben…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Een hele zak vol!

  1. Rob Alberts zegt:

    Tja, met een verjaardag of een uit de hand gelopen feestje kun je er ook nog ballonnen van maken.

    Zonnige groet,

  2. EJW zegt:

    Zeker een actief seksleven. Maar weet je zeker dat het condooms zijn? Ze lijken meer op plakkers voor fietsbanden

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Iedereen een ballonnetje opblazen?

    @ EJW,
    Je brengt me aan het twijfelen

  4. reinejragolo zegt:

    Zijn ze niet van je man?

  5. Dat vind ik het leuke van niet al te vaak opruimen. Je vind nog eens iets onverwachts!
    Ik ben nu weer eens aan het opruimen in de kamer van jongste zoon. Ik wilde die bende al een tijdje aanpakken en toen kwam ik er gisteren achter dat hij zelf een nieuwe grafische rekenmachine gekocht had à €100,- (hij heeft er één van mij gekregen met de mededeling dat hij er van mij maar één zou krijgen, vandaar) omdat hij hem niet meer kan vinden. Of iemand heeft hem gejat of hij ligt ergens op een kansloze plek. Voorlopig vind ik vooral rommel.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Uitgesloten, ik denk ook niet dat hij spullen in mijn dozen verstopt.

    @ Karin,
    Bijna 40 jaar geleden vond ik achterin een kast een portemonee met 40 gulden. Daar hoop ik nog iedere keer op als ik een kast uitruim…

  7. goodknight zegt:

    …je kan ze ook nog op marktplaats.nl plaatsen…
    …zo goed als nieuw…
    …2 halen 1 betalen…

  8. Appelvrouw zegt:

    Goodknight,
    ook een goede optie. Ongebruikt!
    Ik heb ze op een gratis weggeef/ophaal site van facebook gezet maar kom misschien niet door de moderatie.

  9. Helaas, ik heb niets bijzonders gevonden…………………. de rekenmachine is hoogstwaarschijnlijk gejat. Dure les voor zoonlief.

  10. Als je reeds in de euro-tijd hebt gekocht zijn ze nog niet antiek 🙂

  11. Appelvrouw zegt:

    Karin, jammer, heb je niet nog meer kasten?

    @ Henk J,
    Dus zijn ze niets waard 😦

Geef een reactie

