Moederloosdag

Moederdag.
Vaderdag.
Dierendag.
Secretaressedag.
Kerstdag.

Wanneer komt er eens een dag voor mij?
Vertroeteld, verwend, niets hoeven doen, alleen maar genieten van wat anderen voor me doen.
mijn dag

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Moederloosdag

  1. Lehti Paul zegt:

    Vandaag toch? Van Harte!

  2. Appelvrouw zegt:

    Lehti Paul,
    Hoezo van harte, kom je langs? Ik moet eerst nog slapen.

  3. Aad Verbaast zegt:

    Ik ken deze dag al jaren als Appelvrouwendag. Goh, dat je dat zo maar ontgaan is..

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Aad, iedere dag is zo ongeveer al bezet, ik kan het niet meer bijhouden! Bedankt voor de tip, ik schaam me diep dat ik dat niet wist.

    @ Corja.
    Wat een grappige, maar dat was vorig jaar 😦

  5. broekstukken zegt:

    Ook dit jaar weer een appeldag. Kijk maar
    Tweets about #appeldag2015 hashtag on Twitter
    https://twitter.com/hashtag/Appeldag2015?src=hash

    Het loopt nog geen storm. En dat is voro appels toch neit zo gek

  6. knutselsmurf zegt:

    Wacht je tot het gaat regenen ?

  7. Appelvrouw zegt:

    Martin, van twitter snap ik echt helemaal niets. Maar een heuse appeldag kan ik wel waarderen.
    Ken een camping waar ze een appelplukdag houden.

  8. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf,
    Ik heb de foto in 2013 inderdaad al eens gebruikt toen ik wachtte op regen, Ik verdor, heet dat stukje.
    Maar de mannen rondom deze vrouw die een regendansje maken… hm, dat zou ik dan wel willen op “mijn dag” maar dan moeten ze niet zo’n lelijke rood met witte strepen onderbroek dragen, een rieten rokje met niets eronder aan (alleen de natuurlijke middelen), dat vind ik het mooist als ze dansen voor mij.

  9. A. Dapie zegt:

    Het is afgezaagd, maar het is elke dag jouw dag. Doe je helemaal zelf. Heb je niemand voor nodig. Niets hoeven doen … dat moet je niet willen, da’s keisaai.

  10. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie, je eigen dag maken is ook saai, want dat doe je toch al 365 dagen van het jaar, weinig verrassend.

Geef een reactie

