Heggenrukker

En daar gaat ons belastinggeld naar toe. Voor zoiets pietlulligs komt de politie meteen.
Wat zou er gebeurd zijn als er de man een vrouw was geweest?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Heggenrukker

  1. jokezelf zegt:

    Wat een enorme flauwekul zeg. Waar maken mensen zich toch druk om. Openbare schending van de orde heet zoiets. Je mag hem er wel uithalen om te plassen, maar verder niet. (hoewel, in het openbaar plassen mag ook niet meer overal, geloof ik).

  2. broekstukken zegt:

    klinkt onplezierig, dat wel, doet me aan stekelplantjes denken.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Joke, ik vind het zielig dat de man opgesloten zit voor verhoor.
    Wat moet ie dan vertellen? Waar hij aan dacht? Hoe het begonnen is?
    Had hij een slechte jeugd? Is het de schuld van zijn moeder?

  4. Appelvrouw zegt:

    Martin, Als hij nou over stroomdraad had geplast…
    Maar verder, ja ik kan me ook wel iets spannenders voorstellen maar als je nou hoge nood hebt, dan kun je toch beter achter die heg gaan staan dan een vrouw verkrachten.
    Zou me niet verbazen dat deze jongen een hogere straf krijgt dan een verkrachter.
    En dan komt de Nozem en de Non van Cornelis Vreeswijk bij mij in beeld.

  5. sprakeloosid zegt:

    Als de man een vrouw was geweest was ze tegen zich zelf beschermd, nu worden we beschermd tegen de schennispleger. Ik denk dat daar het verschil zit.

  6. Corja zegt:

    Kan de politie niet gewoon Nuttige dingen gaan doen? “Boeven” vangen, bijvoorbeeld? Wat een treurigheid, dit.

  7. Lehti Paul zegt:

    Wat moet ie dan vertellen? Waar hij aan dacht? Hoe het begonnen is?
    Had hij een slechte jeugd? Is het de schuld van zijn moeder?
    LOL

    En als het een vrouw was geweest… was ze naar de nonnen gestuurd.
    O nee, ik bedoel. Dan had je logje ‘De bosjesvingerin’ of zo geheten. 😉
    Ik zag zelf vandaag een erectie voor de heg i.p.v. er achter: http://lehti-paul.blogspot.nl/2015/05/you-fuck-with-kaas.html

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Sprakeloos,
    Die probeer ik te snappen.
    agent tegen vrouw: Mevrouwtje pas toch op voor wilde mannen. We nemen u voor uw veiligheid mee naar het bureau.
    Zul je net zien dat ze op uniformen valt…

    @ Corja,
    Zo zou ik het niet willen zeggen. Van alles kan onder boeven vallen.
    Maar midden in de nacht achter een heg…
    wat voor zielepiet nam hier aanstaat aan?
    Ik vind zelf die klodders spuug die op straat voor je voeten gespuugd worden veel smeriger.
    De politie komt niet meer voor burenruzie of overlast, dat los je zelf maar op. En hier staan ze binnen 5 minuten en vinden de man ook nog.

    Als ik in mijn tuin een heggenrukker zou aantreffen zou ik hem verzoeken wel een zakdoek te gebruiken, want ik zit niet te wachten op nog meer onkruid. Maar verder… begrijp ik niets van iemand die daar midden in de nacht last van kan hebben.

    @ Lehti Paul,
    Ohja, dat zou ook maar zo kunnen, een vrouw naar de nonnen.
    Ik ga je verhaal lezen.
    Er staat ondertussen nog brood in de oven. Hopelijk ben je thuis want anders moet ManB het alleen op eten.

  9. Appelvrouw zegt:

    Lehti Paul,
    Jouw verhaal over de grootste penis van de wereld gelezen.

  10. Henk B zegt:

    Was het een vrouw geweest dan had ze de heggesopper geheten denk ik. Misschien had die agent dan heel hoffelijk gevraagd of hij kon helpen 😉
    Die rukker had gewoon pech dat hij niet door een vrouwelijke agent was betrapt. Dan had hij ook hulp kunnen krijgen. De politie is je beste kameraad toch?

  11. Appelvrouw zegt:

    HenkB,
    Heggesopper, LOL.
    Hm, een pistool op je gericht, of een gummieknuppel kan heel spannend zijn.
    Arme jonge man. Die neemt voortaan vast wel een poncho mee om over zich heen te trekken.

  12. A. Dapie zegt:

    “Hij is ingesloten voor verhoor.” Inderdaad, wat een belachelijk bericht. Waarin een klein land nog kleiner kan zijn.

    Wat er gebeurd zou zijn als het een vrouw was geweest? Niets, dat zou niet zijn opgevallen, want “vrouwen doen het zonder bewegen” (vrij naar De Vieze Man, Koot & Bie). 🙂

  13. Appelvrouw zegt:

    A.Dapie,
    En die opgesloten jongen zal inmiddels ook wel héél erg klein zijn geworden.

    Haha… die vrije vertaling is grappig. Maar dat wist ik niet hoor.

Geef een reactie

