5 mei foto

Eerst alles ontroken wat ik mee terugnam uit Drenthe.
Dan planten oppotten, struiken bemesten, terras op mijn knieen ontdoen van onkruid, de boel vegen. Stofzugen, badkamer reinigen.
En dan heb ik hopelijk van de week nog eens tijd voor anderen.
Tot dan alleen een 5 mei foto.
5mei

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op 5 mei foto

  1. Corja zegt:

    Wow! Goed gekeken! Sterkte met alle klussen.

  2. Appelvrouw zegt:

    Corja, de opgesomde klussen heb ik vandaag al gedaan.

  3. Je opmerkzaam oog levert een leuke foto op. Plaats delict ? 🙂

  4. broekstukken zegt:

    Ja ja zo’n paaltje wordt maar mooi gewurgd met een nationale driekleur. Onze zwarte bladzijde in een kiekje.

  5. Doe het kalm aan, Appelvrouw
    En die foto is een schot in de roos
    Een bevrijdingsfestival herken je aan de dranghekken en een nationaal gekleurde lintafzetting.
    Raar, bedenk ik me, terwijl het toch een wereldoorlog was en je eerder een NAVO-feestje zou verwachten 😉

  6. EJW zegt:

    Ik ben elders zoals je weet. Gelukkig is alles wat je beschrijft hier voor me gedaan

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Ik heb werkelijk geen idee meer waar (en wanneer) deze foto gemaakt is.

    @ Martin,
    Mooi gezien (verwoord).

    @ Artafterallart,
    Mooie aanvulling weer. Wat ben je toch altijd scherp in gedachten/verwoorden.

    @ EJW,
    Jij hebt het veel beter voor elkaar.
    Ik was tot vanavond nog steeds bezig, maar vanavond knakte het lichaam: bekijk het maar. Zo stom dat ik er in getrapt ben, ik was helemaal vergeten dat ik beperkingen heb.
    Hopelijk valt het nog mee en kan ik morgen gewoon de was ophangen.

Geef een reactie

