ik pak mijn herinneringen weer in

ManB heeft besloten dat hij me vandaag komt ophalen. Niet dat ik er al aan toe ben om weer naar huis te gaan maar zijn wil is wet en om oorlog te voorkomen (en om dat ik niet weet hoe ik tot hem door moet dringen- dat is nog net niet drammen) pak ik mijn herinneringen maar weer in .

Een voordeel is dat ik thuis niet meer zo hoef te priegelen op dit tablet.

Deze foto’s zijn het vervolg van mijn tocht van zaterdag, bij het ijstijdpad.

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-10-IJstijdpad
2015-05-2-Veenland-Oosterbos-11-IJstijdpad
2015-05-2-Veenland-Oosterbos-12-IJstijdpad

Een aan het einde staat nogsteeds De giraffe!
2015-05-2-Veenland-Oosterbos-13-IJstijdpad-Giraffe

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op ik pak mijn herinneringen weer in

  1. Aad Verbaast zegt:

    De tijd is werkelijk omgevlogen! 🙂

  2. Appelvrouw zegt:

    Aad, zeg dat. Misschien komikover 3 weekjes weer terug in deze stimulerende omgeving

  3. De ijstijd heeft flinke rotsen met zich meegesleept, en normaal ben ik niet zo van kunst in de natuur maar de giraf is wel erg leuk

  4. Dominant mannetje die man B…

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk J.
    De ijstijd moet heel erg hard geweest zijn.
    Die Giraf zie je (kun je zien) als je naar Emmen rijdt.

    @ Beeldspreker,
    Ik weet niet of dominant het goede woord is. Maar achteraf had hij er een reden voor.
    Een verrassing, die volgde op een straf… (maar daarover misschien later nog eens een stukje).
    De straf (dat hij afdwong me voortijdig op te halen) zit echter meer in mijn stress-systeem dan de verrassing goed kan maken (hopelijk lukt dat morgen).

  6. Onmiskenbaar de achtertuin van Michelangelo. De stenen wachten op een schepper die zijn evenbeeld eruit houwt. Ze zijn bij de eerste scheppingen over het hoofd gezien. Nu kijken ze uit naar de Dag des Oordeels. Ze rekenen erop dat er te weinig mensen hun graf uit zullen komen. Ze zien zichzelf als reserve voor de gehele lokale mensheid 🙂

  7. Gevalletje van goed bedoeld maar toch…
    Altijd lastig. Straffen komen altijd harder aan dan beloningen goed kunnen maken.

  8. J.W.R.Kruzdlo zegt:

    Wat een steennneennen allemaal. En die Giiiieeeeraaafffe met gaten brr. Groet uit Boston Maine USA

    gaat je goed

    rob

  9. Appelvrouw zegt:

    Artafterallart,
    Dankjewel voor je leuke aanvulling. Hoe komt je er toch altijd weer op.

    @ Beeldspreker,
    Misschien ben ik wel een ondankbaar schepsel

  10. Rob Alberts zegt:

    Fijn om even naar jouw herinneringen te kijken.

    Zonnige groet,

Geef een reactie

