een vrije middag

Sinds dinsdag, mijn vorige fietstocht met GM inBargerveen had ik nu eindelijk weer een middag vrij.

Dat werd natuurlijk een fietstocht van 17 km.              Route Veenland Oosterbosch IJstijdpad.   Waar het kon ging ik off the road zoal op de foto’ s te zien is. Het is zo saai om altijd het geplaveide pad te kiezen.

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-1

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-2

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-3

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-4

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-5-IJstijdpad

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-6-IJstijdpad

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-7-IJstijdpad

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-8-IJstijdpad

ook dat nog:

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-9-IJstijdpad

 

Dan zit er niets anders op dan te gaan lopen.

2015-05-2-Veenland-Oosterbos-14-IJstijdpad

 

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op een vrije middag

  1. sprakeloosid zegt:

    mobiliteit dus sterk verbeterd, mooi

  2. henk bossema zegt:

    het lijkt wel een wederopstanding. wel fijn voor je dat mobiel zijn.

  3. Het ene moment ben je op jacht naar een rolstoelduwer en het andere moment maak je stevige fietstochten. Jij kent blijkbaar hoge bergen en diepe dalen. Blijf nog maar even genieten op de hoogvlakten

  4. Aad Verbaast zegt:

    Mooie tocht.
    Da’s flink doortrappen in het rulle zand lijkt me.

  5. Appelvrouw zegt:

    Beste reageerders, dank voor jullie reacties. Ik snap ookniets van deze metamorfose Maar ben er heel blij mee. De wonderdokter heeft me onlangs goed onder handen genomen en zware oefeningen opgegeven. Die ik vol goede moed 2x pd doe. Maar evengoed kan t de positieve invloed van HteD zijn Want ik huishoud hier ook heel wat af. Ik geniet vooral van lichamelijke activiteiten en van hhet sociale leven hier.

  6. He fijn voor je dat het zo goed gaat, geniet ervan!!

  7. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    EEn zomer maakt nog geen zwaluw… of hoe ging dat gezegde ook alweer…
    Het gaat beter dan in januari-februari,
    en het gaat heel veel slechter dan in september.

    Maar dat ik nu wat meer kan zonder al te veel naschade doet me goed.

  8. Inderdaad, een zwaluw maakt geen zomer, en je moet iemand niet blij maken met een dooie mus, maar ook het gegeven paard niet in de bek kijken.
    Hoop voor je dat het beter blijft gaan, zonder naschade!

  9. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker, ik hoop het ook, vandaag zit ik op de grens.

Geef een reactie

