ik kan wel janken

Op TV brult ander rieu en ik val val om van de emotie. Ik kan wel janken, zzo ontroerend, vooral t publiek ziet er zo ontzettend gelukkig uit.
Dat ikhier toch nooit eerder naar gekeken heb!
Ik ga een kaartje kopen voor een volgend concert want ik wil ook wel eens zo stralend gelukkig zijn.

Maar eerst ga ik maar naar bed, de emoties worden me teveel.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op ik kan wel janken

  1. Tja ach, de Jomanda der violen…;-))

  2. Totaal van de kaart door een muzikale verkleedpartij, het zal je maar gebeuren. Sterkte Appelvrouw!

    ps
    Wat je op de buis ziet, is altijd geregisseerd hoor en dat zie je nou weer net niet. Stemmingsmanagement zou je het ook kunnen noemen. Voor het optreden wordt geoefend in dat stralen. Grote borden met STRAAL! hangen als quillotine boven het publiek.

    Je kan het gelukkig zelf thuis ook voor elkaar bakken. Het recept voor geluk als stralend sentiment is simpelweg: ga naar ‘uitzending gemist’, kies zijn ‘show’, zet het geluid ‘zaalhard’, zorg voor voorpret, voel je gelukkig bij de gedachte dat je in die zaal zit en straal, straal, straal!

    Met Gordon’s liedje ‘shine, shine, shine’ zou je wellicht ‘instant’ in die stemming kunnen komen.

    Het zijn puur tips om teleurstelling te voorkomen als je daadwerkelijk een kaartje zou kopen. Ook kun je je lelijk blesseren. Het publiek wil een totale ervaring en duldt niet dat je er moeite mee hebt. Menigeen komt bont en blauw thuis van de stompen die gepaard gaan met het bevel ‘straal, straal, straal!’ van degenen waar je tussenin gezet bent. Ze hebben niet voor niets dat dure kaartje gekocht!

  3. EJW zegt:

    Er is niet eens een dirigent. Zeker te duur

  4. En vergeet niet om in te haken met hen die aan weerszijden van je zitten. Deint zo heerlijk weg 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Mokums meisje, mooi gezegd.

    @Artafterallart, dankje voor je wijsheid. Ik heb vooral goed gekeken naar de barbiejurken of ik die kan maken van versleten vale stof.
    Maar al met al heb ik mijn portie soap emotie weer voor n jaar binnen.
    Blijf t byzonder vonden dat zoveel mensen dit mooi vinden.

    @Henk, zucht.

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW, niet nodig, alle orkestleden zijn ook getraind op blijheid en zo hoort t publiek geen ongelijkheid.

  7. Rob Alberts zegt:

    Mijn tv eerst vooral uit en nu al weer even de deur uit.
    Kan ik dan nog wel gelukkig worden?

    Mag ik de volgende keer bij jou komen kijken?

    Vriendelijke groet,

  8. Appelvrouw zegt:

    Rob, hier in Drenthe mag twel, hoe meer zielenhoe meer vreugd

  9. Rob Alberts zegt:

    Dank!

    Mag ik dan ook meejanken?

    Vriendelijke groet,

  10. Is mij te veel emotie die Rieu dat kan ik niet aan zelfs niet op TV. Het Journaal is emotioneel genoeg voor mij (en het helpt dat mijn TV alleen journaal ontvangt en op z’n tijd een een Engelse detective, of tegenwoordig ook een Scandinavische detective)

  11. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    Detectives zijn ook om te janken. Ik snap het plot nooit.

  12. Ja, je hebt gelijk, detectives zijn ook om te janken maar het is niet echt, in tegenstelling tot Rieu en het Journaal (daar snap ik het plot nooit van).

Geef een reactie

