bargerveen

Vanaf dinsdag ben ik weer in Drenthe.
Heel veel werk verzet waar ManB wellicht jaloers op zal zijn,
vertel t hem dus maar niet want als ik ooit weer naar huiis ga kan ik weer niks.

Een fietstochtje door Bargerveen gemaakt, nog wel t veilige stuk qua afstand want 10km is nog steeds een heel eind voor me.
maar mischien ga ik komende week met GM wel naar t Amsterdamse veld.

bargerveense meeuw1

bargerveense meeuwen

Bargerveense meeuw

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op bargerveen

  1. martin zegt:

    Kriééék, Kriééék, Kriééék, Een heerlijk geluid maken die dieren. Een van de dingen waardoor ik merk dat ik buiten ben. (Wat een rare zin. Natuurlijk merk ik dat. Maar dat het ook echt doordringt en ik merk dat ik me er prettig bij voel. Dat bedoelde ik.)

  2. Het water moet wel héél ondiep zijn 🙂

  3. Mooi geschoten en heel inspirerend, Appelvrouw!

    Voortdurend samen met je spiegelbeeld zijn
    Een droom van ieder Sneeuwwitje
    Wie is dat tegenwoordig niet
    In de ik-staat van Heel Den Wereld

  4. Blewbird zegt:

    Kokmeeuwtjes (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokmeeuw). Hebben ‘s-winters een witte kop. Zoals Martin zegt, ze zingen mooi. Pluim voor je foto’s!

  5. EJW zegt:

    Heel mooie foto’s! Ga je weer een week naar Drenthe mag ManB weer niet mee. Vandaar natuurlijk dat hij ManB heet.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Martin, ik weet dat er minstens 2 meeuwenfans zijn, die kon ik nu eens iets moois laten zien.
    Zelf ben ik niet zo dolop dat gekrijs.

    @ Henk,ikben bang voor water en vind t diep genoeg, net zoals de meeuwen.

    @Artafterallart, lijkt mij vermoeiend jezelf steeds te zien.

    @ Blew, De 2e meeuwenfan😀 ik zie liever een ekster.

    EJW, ik blijf hier 2 weken of langer. Wil niet gebonden zijn aan n man! Ik ben niet t type om overal samen naar toe te gaan. Zo maak ik ook andere dingen mee.
    Overigens wil hij niet eens mee, is een echte huismuis.

  7. Rob Alberts zegt:

    Mooie foto’s!
    Al geniet ik ook van de badderende huismussen in mijn tuin.

    Vriendelijke groet,

  8. Mooie Kokmeeuwtjes, die vind ik wel leuk, in tegenstelling tot die grote schreeuwers die hier aan de kust iedere woensdagochtend de vuilniszakken opentrekken. Mooi gefotografeerd!!
    (en ik liep wat achter met lezen)

Geef een reactie

