Doe de toets

Het is eindtoetsweek.
En dat is goed te zien op blogspot!
Het was me al vaak teveel om die onleesbare letters te ontcijferen om aan te tonen dat ik geen robot ben. En had je dat allemaal eindelijk voor elkaar, was ik vergeten in te loggen op WP en kon ik de reactie weer opnieuw bedenken en invullen.
Maar nu gaat het me echt te ver met een toets! Hoe kan ik nou zien wat er in al die glazen en bekers zit.
blogspot robotcheck
Lieve Lehti, ik hou het alleen bij lezen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Doe de toets

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik denk er over om een robot in te huren voor al die testen ….

  2. reinejragolo zegt:

    En daarnaast natuurlijk de nodige inspiratie opdoen bij al die heerlijke gerechten van Lethi.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Laat me weten welke je kiest.

    @ Reine,
    Nah maar dit soort robottestetens herken ik niet.
    Judith heeft nog lekkerdere gerechten: https://watdepotschaft.wordpress.com/2014/08/07/wat-de-pot-schaft-58/

  4. De pagina even flink zoomen ctrl +

  5. Appelvrouw zegt:

    Henk, jamaar ik ga toch geen wijn aanvinken? Morgen beginnen met serviesmerken, speltsoorten of bonbons.

Geef een reactie

