Blote-benen-dag

Blotebenendag.
blote benen
Maar nu mag het wel weer regenen zodat ik niet naar buiten verlang.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Blote-benen-dag

  1. Rob Alberts zegt:

    Sokjesdag na rokjesdag?

  2. Aad Verbaast zegt:

    Advies: wees alert op de stijgwinden die nog een wel eens heersen rond deze tijd!

  3. Het Marilyn Monroe-effect is inderdaad een leuk bijverschijnsel van opstijgende winden.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Sokjes en rokjes vind ik het mooist bij elkaar.
    Je zult mij nooit zien met blote voeten in schoenen, vind ik smerig.

    @ Aad,
    ik had eerst ook van die tuintafelkledenknijpers onderaan maar die sloegen tegen mijn benen.

    @ Henk J,
    Ha… maar ik draag net zo’n grote witte onderbroek als zij, maar dan met pijpjes.

  5. Waar jij vertoefde weet ik niet. Maar ik deed een winterjas aan en propte het rokje in mijn broek. Veuls te koud. Maar wel mooie benen. Dat dan weer wel.
    En voor de heren hier: is de suggestie niet vele malen spannender?

  6. EJW zegt:

    Schattig rokje. mooie benen en die sandalen mogen er ook wezen

  7. EJW zegt:

    En die sokjes niet te vergeten

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Lehti Paul, Ik was in de blotebenenwereld. Mannen leven volgens mij alleen maar van suggestie 😦

    @ EJW,
    Die sokjes en sandalen… ik weet niet, lach je me uit?

  9. Blewbird zegt:

    Ik zie dat je niet van het strand houdt. Wél stoer hoor!

  10. broekstukken zegt:

    Op blote voeten hoef je niet bang voor de golven te zijn. Maar je slaat dit advies natuurlijk meteen in de hierboven al veelbesproken wind.

  11. knutselsmurf zegt:

    Bah, Appelvrouw. Wat een obscene foto 🙂

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Blewbird,
    Klopt, ik hou echt niet van het strand, maar soms is er niks anders en dan doe je alsof het leuk is.

    @ Martin,
    OOk waar, ik ga nooit op blote voeten, voor je het weet loop je in schelpen of glas.
    Maar dat vieze gevoel van zand tussen mijn tenen vind ik afschuwelijk.
    Al helpen deze sokjes daar ook niet zo heel erg goed tegen.
    En over de wind ga ik het niet hebben 🙂

    @ Knutselsmurf,
    Ik heb het nog netjes gehouden door mijn jurk aan te houden 🙂
    Je moet er niet aan denken hoe obscene het anders geweest was!

  13. reinejragolo zegt:

    Als het dan blijft regenen is er nog het hoogtezonnetje.

  14. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Ohja, die heb ik ook nog in de kast staan. Bedankt voor de tip.

Geef een reactie

