Smerig stinkend oud wijf

Mijn ogen zien niets anders meer dan zijn bovenlijf, ik dwing ze niet verder af te dwalen.
Zijn slanke lijf ziet er krachtig uit.
Sinds kort heb ik ontdekt dat ik helemaal verrukt ben van slanke krachtige lijven.
Zij doen mij mijn ouderdom even vergeten en ik waan me dan weer 21.
Hij praat veel, ik hoor alleen het stemmetje in mijn hoofd: lik zijn lijf helemaal af.
Zou hij niets in mijn ogen zien?
Ik doe net alsof hij een gewoon mens is zoals er 1000 in een ton passen maar dat mijn lichaam,
mijn verlangen,
op hem reageert zegt dat hij niet gewoon is.
Met mijn ogen betast ik zijn lichaam zonder op intieme plaatsen te komen om de spanning er in te houden.
Als hij dichterbij me komt staan en mijn rug aanraakt word ik gespannen.
Ik ruik mezelf, gatver! Al 3 dagen ongesteld, had ik me mooi verteld, dacht dat het eerder was.
Er hangt dan altijd zo’n weeig luchtje om me heen, het lijkt zelfs uit mijn poriën te komen.
Ik wil dat het eindelijk definitief stopt want 42 jaar iedere maand bloeden is toch wel lang genoeg?
De natuur zal op dat vlak ook wel ontregeld zijn bij mij. Alhoewel ongeveer 10% van de vrouwen van 56 nog maandelijks menstrueert, dus uitzonderlijk is het ook weer niet.
Zou hij het ruiken?
Ik schaam me dood en durf zijn lichaam niet meer te bekijken, niet meer te verlangen.
Stel je voor dat je zo jong bent als hij, en een oud smerig stinkend wijf zit zich aan je te verlekkeren!
Als je me de komende dagen soms niet ziet,
dan zit ik uit te bloeden.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Smerig stinkend oud wijf

  1. Veel goed uitziende jongemannen hebben een moedercomplex. Er is dus altijd nog hoop voor jou 🙂

  2. reine zegt:

    Ik heb me laten vertellen dat de ongesteldheid als een vreugd wordt ervaren.

  3. broekstukken zegt:

    Af-en-toe jezelf wat wijsmaken houdt het ook leuk in tijden van ongemak.

  4. knutselsmurf zegt:

    Mijn vriendin zei altijd dat mannen binnen 10 seconden hun broek uittrekken. Ik geloofde het. Maar daarna zeg je toch gewoon : nee, ik wilde alleen kijken ?
    Wat is trouwens een moedercomplex ?

  5. EJW zegt:

    Dat is nog eens andere taal dan die suikerzoete stemmetjes van de reclame die over ”geurtjes” praten. Het bloed is ook altijd blauw als ze vertellen over de ingebouwde geurvreters in maandverbanden. Maar goed…..ik ben wat dat betreft blij dat ik een man ben al is iedere dag scheren ook geen pretje

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Ah, gelukkig. Ik vroeg me vorig jaar al af waarom die jongen jongens op de sportschool zo verlangend naar me keken.
    Helaas is die sportschool failliet (omdat ik niet meer kon komen denk ik) en zal ik die jongens nooit meer zien 😦

    @ Reine,
    Je moet niet alles geloven.

    @ Broekstukken,
    Grenzen zijn dan ook zeer welkom. Stel je voor dat je die niet had, dan zou ik weer niet weten hoe het verder moet.

    @ Knutselsmurf,
    Je vriendin had gelijk, merendeel van de mannen is alleen gericht op het topje- en toppunt.
    Ze denken ook dat dat voor vrouwen net zo geldt. We komen dus ook altijd ernstig tekort.
    Eens, al heel lang geleden, had ik een jongen van 22 over de vloer, ik was 39.
    Hij zei dat ik alles met hem mocht doen en trok zijn shirt uit.
    Toen wist ik echt niet wat ik nog moest doen, zo saai als een jongen of man zich aanbiedt.
    Onderdanige mannen, ongeacht hun leeftijd, vind ik erg onaantrekkelijk.

    Een moeder complex is als een jonge jongen naast een oudere vrouw op de bank wil zitten, hij in pyjama en zij in een lange wijde jurk die ze vooral niet uit mag doen. Hij wil gekoesterd en geknuffeld worden, met een druipend eind. Sommigen willen wel aan de borst maar dan moet de jurk open kunnen, niet uit want ze weten niet wat ze willen zich veilig blijven voelen, als kind.
    Als vrouw heb ik daar dus geen ene zier aan! Ik wil geen vent als kind.

    @ EJW,
    Mijn bloed zou ook blauw moeten zijn want ik stam van adel, toch is het gewoon hartstikke rood.
    Ze hebben tegenwoordig maandverband met een geurtje, soort kamille geloof ik.
    Dat maakt het nog erger.
    Ja mannen moeten zich scheren, maar wat dacht je, veel mannen willen ook dat wij vrouwen dat doen.
    Zij het dan niet speciaal in ons gezicht. Wij hebben het dus dubbel zo zwaar.

  7. knutselsmurf zegt:

    OK, dan heb ik geen moedercomplex, want ik ben altijd wel benieuwd wat er onder die jurk zit.
    Ik zag een keer een film over The Doors, en daarin zei Jim Morrison : kill the father, fuck the mother. Ik dacht dat ze dat bedoelden met een moedercomplex.

  8. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf,
    Misschien is het moedercomplex wel heel flexibel zodat je er vele kanten mee opkunt 🙂

  9. Arjan Fernhout zegt:

    Het zou me niets verbazen als je verlangt naar een jonge slanke kunstenaar die al je in al je hoeken en gaten schildert, appeltje.

  10. Appelvrouw zegt:

    Arjan, nou… alle gaten dat gaat me wat te ver, maar hoeken zijn mogelijk.
    Je weet nooit waar iemand naar verlangd.

Geef een reactie

