lekker thuis

Nou ja, lekker…
gewoon thuis.
De stormschade is nog niet hersteld.
ManB heeft wel 2 dagen een vrouwtje op bezoek gehad,
maar volgens mij hebben ze alleen maar lol gemaakt.
Het is een grote bende tot op het voetpad.
Kon meteen beginnen met grondig stofzuigen en dweilen om al het gruis tenminste enigszins van de vloer te halen.
En nu nog de afwas die ze hebben laten staan, kan gewoon zien wat die twee gegeten en gedronken hebben.

Maar dat is niet zo bijzonder als wat HteD en ik gisteren nog op tafel zetten.
Puh!
paasmenu

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op lekker thuis

  1. ManB heeft natuurlijk groot gelijk. Als jij op bezoek mag bij een mannetje mag hij best bezoek hebben van een vrouwtje. Puh …………. !!

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk, aha… hij heeft met dat vrouwtje heel wat beleefd! Maar daar schrijf ik later nog wel eens over, als ze over hun teleurstelling heen zijn omdat het niet goed ging 🙂

  3. Rob Alberts zegt:

    Smakelijk groet,

  4. henk bossema zegt:

    k vind dat zij toch op z’n minst de afwas even hadden kunnen doen, bedden verschonen en prullenbakken legen. Is fijner thuiskomen voor de vrouw des huizes.

  5. Appelvrouw zegt:

    Rob, maar je bent toch vegetarisch?

    @henkB, 🙂
    We hebben ons eigen bed maar het zijne hadddn ze niet nodig voor hun bezigheden. en de prullenbak heeft hij geleegd toen ik net thuis was en klaagde over n vreemde lucht.
    Beide hebben me alles verteld wat ze gedaan hebben. Voorzien van foto’s.
    en ik heb ook eerlijk verteld wat ik gedaan heb 🙂 maar zonder foto’s.

  6. reinejragolo zegt:

    Mocht het huwelijk met man B niet zijn geconsumeerd dan is het toch niet zo erg als hij de beest uithangt.

  7. Rob Alberts zegt:

    Ik eet ook niet met je mee.
    De kleurencombinatie maakt het extra lekker.

    Smakelijke groet,

  8. Appelvrouw zegt:

    Reine
    Ik vind het best als hij het beest wil uithangen, maar dan moet ie wel zijn werk afmaken en de troep opruimen.

    Rob, het is ossenstaart

  9. Rob Alberts zegt:

    Ossenstaart ken ik alleen maar als ossenstaartsoep uit een pakje / blikje in mijn jeugd.
    Wervels herkende ik wel op jouw foto.

    Vriendelijke groet,

  10. Appelvrouw zegt:

    Hier is de soep van getrokken, Rob. In mijn pan komt geen kant en klare troep.

  11. Rob Alberts zegt:

    Net als bij Haaienvinnensoep heb ik mij vroeger ook bij ossenstaartsoep altijd afgevraagd wat erin zit.
    Nu houd ik mij inderdaad niet meer bezig met vleeszaken ….

    Vriendelijke groet,

  12. EJW zegt:

    Als de kat van huis is etc etc….Mannen voelen zich bevrijd als de vrouw van huis is. Altijd maar dat vitten omdat ie niks opruimt. Maar ManB heeft het wel helemaal bont gemaakt door ook nog een vrouw in huis te nemen terwijl jij er niet was. Heb je trouwens het bed al verschoond?

  13. Appelvrouw zegt:

    Rob, ik ben ook niet zo’n vleeseter en haaievinnen hoef ik ook niet. Maar een stukje kip…

    @ EJW,
    Hij vindt het heerlijk dat ik er weer ben, zei hij.
    Zijn bed heb ik niet verschoond, dat deed ik 3 weken geleden voor het laatst :-).
    Het mijne had ik uitgewassen voor ik vertrok, en dat kon ik zo weer van de waslijn halen en op bed trekken.

  14. Appelvrouw zegt:

    EJW, ik voel me ook vrij als hij van huis is, maar hij gaat nooit eens weg, op die enkele keer ver weg met het vliegtuig om dan ziek te worden en iedere dag te skypen zodat ik nog geen rust heb.

  15. Lehti zegt:

    ‘sorry, this comment could not be posted’
    Waarom? vraag ik me af.
    Domino’s pizza met wortel en lamskoteletjes. Echt een aanrader!’

  16. Appelvrouw zegt:

    Kan wel blijkbaar 🙂
    ik heb je niet geblokkeerd hoor, zou niet durven!
    Waarom heeft ManB je niet op die pizza getrakteerd?
    Ik eet het niet.

Geef een reactie

