hapjes

Of ikwilde helpen met hapjes voor t verjaarsfeest mee. Dat kan allemaal zittend, zei ze. OK. Maar ikwist niet vooraf wat voor hapjes het was heel veel varkensvlees. Boterhamworst met een augurk er in. Ham met monchou. Kipfilet met kerriesaus erin alles tot rolletjes gemaakt. Wat een rotwerk! Dat zou ikdus niet doen,gewoon de hele mikmak op tafel zodat de verjaarsgasten ook wat te doen hebben 14 man om de tafels. En maar serveren. Ondertussen had ik wel tijd voor mijn honingwatertje. En kwam de honger weer opzetten. Dat vlees eet ik niet mar ik was v voorbereid en harde broodkast snel gevonden. Snel propte ik in de keuken tussen de serveerbeurten door, een stuk brood in mijn mond en schrikte het weg zoals vroeger als ik stiekem eten staluitde kast toen alles opgeruimd was mochten HteD en ik weer huis. Napraten duurde nog lang, ondertussen at iknog 3 sneetjes speltbrood met kaas en komkommer en 4 dadels. Om 4 uur ging ik naar bed en om 9 uur wachtte mijn eerste taak alweer. Net toen ik vanmiddag w3r wilde gaan slapen kwam er een fine man op bezoek. Wat een verrukkelijke v3nt. Maar ja. Afblijven appelvrpoue. Zo met een komt er alweer ander bezoek iedereen wil mij nog even zien…. Denk ik

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op hapjes

  1. Rob Alberts zegt:

    Voor sommige mensen zijn dit zeer exotische haute cuisine gerechten ……

    De diervriendelijkheid straalt er ook al vanaf.
    Maar goed evengoed ook mijn felicitaties voor de jarige.

    Vriendelijke groet,

  2. broekstukken zegt:

    Vreemde tekst!?. Droogbrood is neit goed voor een mens, zo blijkt maar weer.

  3. Aad Verbaast zegt:

    Ga je van speltbrood en honingwater typefouten maken? 😉

  4. Stoop nou toch eens met je honingweter. De bewerkingen zijn desastereus voor je lintje appelvreuw

  5. Appelvrouw zegt:

    @rob, ik ben niet vegetarisch maar al die worsten en bewerkte vleeswaar zit vol troep.

    @martin, zou dat t zijn? Het brood is nu op en ik blijf nog, komende dagen aan de groenten, al by t ontbijt. Eens zien of t dan beter wordt.

    @aad, ja dat spul is slecht voor t verheugen.

    @henk, je past je tekst vanzelf aan! Om solidair met HteD te zijn drink ik nu met hem mee, als twee kneusjes (dat is jegens hem niet oneerbiedig bedoeld, het gaat helemaal niet goed met hem),maken we nog wat plezier. Venavond drink ik met hem nog een sigaartje leeg, de rest van de week dat ik hier ben zal ik ommijn lintje denken.

  6. EJW zegt:

    Je hebt het maar druk, en dan ook nog de belangstelling van die mannen. Ben je niet blij als je gewoon weer thuis bent?

  7. Appelvrouw zegt:

    Ejw, de belangstelling vanmannen is wel vermoeiend, vooral omdat ik alleen mag kijken. Maar verder hebik t niet e ht druk. Wel vergeleken bij mijn stille lev3ntje thuis, maar de mensen die hier komen zijn allemaal heel fijne mensen. Ik wou dat ik thuis z,o,n vriendenkring had! Ik heb de keuze gemaakt nog even hier te blijven en sluit thuis dan buiten. Het enige wat me blij zal maken is dat ik danniet meer in de rook zit en dat is beter voor mijn luchtwegen en welbehagen. Maar daar denkik pas over na als ik thuis ben.

  8. Henk Bossema zegt:

    begrijp ik het nu goed dat in dat honingwater veel alcohol zit? nooit geweten.

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk B, honing water is krupnik, 38% alcohol. Ik denk likeur.😁

Geef een reactie

