honingwater

1 glas is ongeveer 2 eetlepels vol.
Nadat mijnglas leegwas,ik niet dronken of aangeschoten, maar barstend van de honger greep ik nár het krentenbrood dat ik vanmiddag gebakken had, 2. sneetjes met roomboter. Zalig. Nog steeds honger. 1 sinaasappel, nog steeds honger, 1 banaan, nog steeds honger. 1 snee speltbrood met kaas. Nog steeds honger.
Volgens mij is honingwater heel slecht voor me.
Even kijken op de fles.
Ohw,38% alcohol.
Het lijkt me t beste dat ik naar bed ga, 3n dronkenvrouw…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op honingwater

  1. Aad Verbaast zegt:

    “Dat smaakt naar meer” hoor je wel eens van sommigen na zo’n slok. Je weet nu hoe dat komt. 😉

  2. Corja zegt:

    Hongerwater…

  3. De alcohol is in ieder geval van positieve invloed op je schrijfvermogen op je tabletje 🙂

  4. EJW zegt:

    Gaat het weer een beetje mevr. Appel?

  5. Appelvrouw zegt:

    @aad. Zo wordt alles helder.

    @ corja. Dat is n mooie. Die ga ik onthouden.

    @henk. Na n 3e poging lukte t corrigeren goed.

    @ ejw. Een beetje, dank je.

  6. Rob Alberts zegt:

    Is de kater weg gedronken met glazen fris water?

    Vriendelijke groet,

  7. Appelvrouw zegt:

    Nee, Rob, geen kater. Maar n nieuwe kans: vanavond n verjaardag

  8. Henk Bossema zegt:

    ik drink wel eens munt thee met honing, is ook wel lekker.

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk B, muntthee is ook lekker zonder honing

Geef een reactie

