een hoop gfedoe

Ja,ikben t zelf hoor. Op mn tablet,zo,nkleintjewaarbijikheel onhangidig brn. Het schiet nu pas door meheendat dsat áomt omdart iik geendiepte zie en dus vAak op n verkeerde toe5s druk. 3en nog vaker zit ik op 2 tegfelkjk. Je kunt hier ooktelebankieren weet jewat er gebeutt als ikdat zoiu doen? Ik aqwel. Denk már niet dat ik hier lekker vakantie heb😩 het is hard werken. -hted kan nog minder dani!k enheeft veel, heelveel meer pijndan ik. Straks durf ikuit schuldgevoel niert mer naar huiois. Afgelopen 2 dagenhebik 6 km intotál gefietst. Knap he,zelfs bodschappen gehaald. Als ikzo dorga kan ik met de ámbulance weernnár jhuis. Het ergst iss toxch dit tablet mwet zijn gepriegel en androidw waardoor allesm er ansderrs uitzit enik moet ik steeds uitzoeken hoe het nu weerwerkt.zondevan miijn tijd. Stel jevooor datje niets vN computers weetdanis dit 3n reden omaf te haken.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op een hoop gfedoe

  1. Rob Alberts zegt:

    Gelukkig heb je het automatisch invullen niet ingeschakeld.
    Nu blijft het net leesbaar.
    Sterkte, geniet vooral van andere dingen.
    Bloggen is ook maar zo wat.

    Vriendelijke groet,

  2. Aad Verbaast zegt:

    Brede glimlach nu! 🙂

  3. EJW zegt:

    En dan al die rode streepjes onder de woorden. Om gek van te worden

  4. Fenny zegt:

    We horen de verhalen wel als je terug bent. Goed zeg van jou, al die actie!
    En probeer volop te genieten als het meezit.

  5. reinejragolo zegt:

    Het is toch allemaal prima te lezen hoor.. Maar het is geen overbodige luxe om even te zoeken naar de correctietoets op je laptop.
    Nog een fijne vakantie daar in Drenthe. Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt.

  6. Zelfs op vakantie heb je nog van alles te zeuren 🙂 Zo’n tablet is meestal wel weer mooi voor de foto’s, Menig PC scherm kan daar niet tegenop

  7. Blewbird zegt:

    Het leukst-tragische blog dat ik in maanden heb gelezen. Groot compliment!

  8. Appelvrouw zegt:

    @rob, bloggenis

  9. Appelvrouw zegt:

    Leuk tijdverdrijf

  10. Appelvrouw zegt:

    @aad, je snapt t.

    @ejw, srode streepjes? Is dat niet iets van Windows?

    Hier zit Android op1.

    @ fenny, is juist niet goed met die actie. Vandaag alleen gekookt en genaaid.

    @reine, danblijf ik want corrigeren.
    De komende dagen nog wat drukte

    @henk,zeujren is opminnlijf ageschreven.😀

    @ blew,
    Dank jevoorhetco PLO ent

  11. Lehti Paul zegt:

    Terr vrkooming vn eenig scchuldgevoell, plllaaastte k wt fotottjess om ju nr Gronn tu lokkken. 🙂
    http://lehti-paul.blogspot.nl/2015/03/speciaal-voor-appelvrouw-en-alle-andere.html
    dag dag, tot gauw maar weer.

  12. Appelvrouw zegt:

    Lehti, dánkvoor je solerariteit. Mar met een opár fot9s van kromme bomen by den chinees trek jeme nog niet naar huis 😕

  13. Henk Bossema zegt:

    Je krijgt nogal wat voor je kiezen lijkt me. Sterkte gewenst

  14. Appelvrouw zegt:

    Henk b, het valt hiermee vanuit mezelf gezien maar vergeleken met anderen is mijn scores niks. Dus ik bepaal per moment vanuit welk standpunt ik mezelf beoordeel.

Geef een reactie

