Het is tijd dat ik ga

Het is tijd dat ik ga.
Mijn biezen, kantjes en stofjes pak.
Krukken en camera mee.
Ik ga.
Tabé.

Waarheen?
Naar HteD voor een volle week.
En morgen naar de wonderdokter zodat ik helemaal uitgewrongen en uitgerust weer thuiskom.
1 april!

ogenstronk

Laters.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Het is tijd dat ik ga

  1. sprakeloosid zegt:

    Veel plezier, lekker laten uitmangelen maar die 1 april…….

  2. Joh …. 1 april is pas volgende week woensdag 🙂

  3. Lehti Paul zegt:

    Veel plezier meid, in HteD! Nooit geweest, het is er vast prachtig.
    (ben wel benieuwd naar het vervolg op de van der Staaij story en het vervolg op je verpleegstersbevlieging)

  4. EJW zegt:

    Veel plezier bij HteD en vooral wat zon

  5. Appelvrouw zegt:

    Sprakeloos, we zitten allebei te kneuze helaas. 1april kan alles zijn: als we herstellen is het een grap want dat is niet realistisch. HteD is in veel slechtere staat dan ik.

    @Henk,
    Goed dat je t zegt dan weet ikhoe lang ik nog te gaan heb.

    @lehti Paul,
    Plezier is enigszins gewijzigd door plots overlijden van een goede vriend van HTeD en my. Maar we hebben gisteravond wel borreltje weggewerkt, het mijne was 3slokjes. H is in erg slechte doen helaas.

    @ejw.
    Zon en ik? We doen ons best om goede moed te houden ondanks alle beperkingen.

  6. reinejragolo zegt:

    We gaan met je mee.
    Hted zal toch ook wel een internetaansluiting hebben.

  7. Appelvrouw zegt:

    Beeld spreker.
    Drankje

    @reine,
    Hier iswel internet maar ik heb alleen mijn tablet bij me en ben verschrikkelijk om vinger gevoelig driekwart van de keren zit ik op een verkeerde toets te pitten en ik spreek nu de tekst maar in me zwaar verkouden bent mac text maker rare fouten. we hebben ook niet zoveel tijd om te internetten met alle liefde zinnige gesprekken een uitvaart en er zoekertjes en vooral veel buiten zitten

  8. Appelvrouw zegt:

    Diepzinnige gesprekken, zei ik, maar werd vreemd vertaald, plus veel bezoek

  9. Hi Appelvrouw, ik heb een leuk klein toetsenbordje voor mijn tablet gekocht, dat is echt ideaal! Net een echte computer dan!

  10. Appelvrouw zegt:

    Beeld spreker, die heb ik hier ook bij gekregen, maar vind ik ook onhandig. Jij hebt vast veel mooiere slanke vingers. Ik wil ook wel wat te klagen hebben.😂

Geef een reactie

