Dit was in april 2014

jongleven

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Dit was in april 2014

  1. Aad Verbaast zegt:

    Een moment om nooit te vergeten. Ook al heb ik het niet zo op zwanen, zeker als ze jongen hebben. Beter om dan maar een flinke afstand te bewaren. Telelens?

  2. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Er zit een sloot van pakweg 2 meter tussen mij en de zwanen.
    Geen idee of ik de telelens heb gebruikt, is alweer zo lang geleden. Ik heb niet zo’n spectaculaire lens als deze meneer: https://knakkie30.wordpress.com/

    De zwanen lijken heel gemoedelijk met die schaapjes in de wei, maar al snel gingen ze het water in, en kwamen de schaapjes kijken. De zwanen bliezen naar ze. Heel onaardig! Want zelf liepen ze ook op het territorium van de schapen en daar werden ze niet weggejaagd. Maar vertel dat een zwaan maar eens.

  3. reinejragolo zegt:

    5 lelijke eendjes toe maar.

  4. EJW zegt:

    Lieflijk tafereeltje

  5. beaunino zegt:

    Wat een mooi tafereeltje.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    En ze blijven ook zo lang lelijk.

    @ EJW,
    En dat ik dat nou net moest zien. Meestal heb ik niets met dat lieflijke.

    @ Beaunino,
    dankje

  7. Wat een heerlijk voorjaarstafereeltje. zwanen zijn niet de meest gemoedelijke vogels maar wel zorgzame ouders die te vuur en zwaard voor hun jongen opkomen.

Geef een reactie

