Het geheime leven in mijn kast. deel 1

kastopruiming-kousen

Heb je tekst nodig bij de foto of is het zo genoeg?

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Het geheime leven in mijn kast. deel 1

  1. EJW zegt:

    Ik heb daar hoofdzakelijk overjarige overhemden en jassen hangen. Als je maar lang genoeg wacht komen ze vanzelf weer in de mode

  2. Rob Alberts zegt:

    Een smeuig verhaal gaat er altijd in!

    Grappende groet,

  3. Corja zegt:

    Verder niets nodig, dank u wel. Helemaal prima, zo! 🙂

  4. Aad Verbaast zegt:

    Leg er dan ook maar een setje bretels bij voor manB.

  5. knutselsmurf zegt:

    Zo’n kast had mijn oma ook, maar toen had je nog geen digitale camera’s. Ik heb me heel lang afgevraagd waarom er stof op die miniknoopjes zat.

  6. Sokken, bretels. Het geheime leven daarvan snap ik niet helemaal

  7. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Sommige kleren zijn altijd in de mode.

    @ Rob,
    Hm. Misschien later.

    @ Corja,
    🙂

    @ Aad,
    Goed idee, voor de manchesterbroek.

    @ Knutselsmurf,
    Stof die je er af kunt stoffen?
    Of stoffenknoopjes?
    Die ik hier heb zijn plastic. Ik weet er verder niets van.

    @ Henk,
    Nee nee, dat zijn kousen en jarretels, of zo.
    En daar snap ik ook weinig. Vroeger had mijn moeder een stuk elastiek om de kousen om ze op te houden.
    En een dikke tante van me ook, dat was in de tijd van de strakke rokken tot op de knie, en dan zat die tante op de bank maar kon niet netjes zitten en probeerde ik, als ik koffie moest schenken, altijd recht tegenover haar te komen staan om die rand van die kousen onder haar jurk te kunnen zien.
    Dat was geheim.

  8. reinejragolo zegt:

    Als het jouw geheime leven betreft dan gaat het me in principe niets aan.

  9. Appelvrouw zegt:

    Reine, dat is waar, het gaat je niets aan als het om mijn geheime leven gaat.
    Maar dit gaat om dat van mijn kast.

  10. Appelvrouw zegt:

    Mark- Je wacht met smart op deel 2 schrijf je (ik weet niet waarom je berichtjes er niet doorheen komen)
    Nog even geduld.

Geef een reactie

