super food!

Wat hoor ik nu?
Steeds meer kinderen ondervoed door superfood.
Laat ik nou vanavond een lekker stuk superfood te hebben gegeten.

superfood

Dit bericht werd geplaatst in Eten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op super food!

  1. EJW zegt:

    Wat is nou de voor of achterkant?

  2. JWR Kruzdlo zegt:

    EJW dat had ik nu ook: Wat is de voorkant? Boven en onder weet ik. Meneer A zeker, die de foto genomen heeft? Hoe zou u hem genomen hebben Appelvrouwtje? Ik bedoel…, nu laat maar zitten.

    Groet

  3. Rob Alberts zegt:

    Smakelijk gelachen!
    Vrolijke en besmuikte groet,

  4. Aad Verbaast zegt:

    Daar zal je ook niet echt dik van worden.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Hij is multikantioneel.

    @ Robert,
    Het is geen vrouw waarbij het op de voorkant aankomt.
    Ik heb de foto zelf gemaakt, en hoe?
    De maat genomen
    en te groot bevonden voor mijn kleine mond, hij moest in stukken de pan in.

    @ Rob,
    Dankje.

    @ Aad,
    Maar wel ondervoed 🙂

  6. francois15 zegt:

    Je hebt (of krijgt) last van een wortelsyndroom Appelvrouw

  7. Lekker hé 🙂 En goed voor je ogen

  8. knutselsmurf zegt:

    Aan een vibrator zonder batterijen heb je niks. In de keukenmachine met dat ding.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    waar kom jij zo ineens vandaan? Een scheve schaats gereden, of toch die Friese doorloper? Nou hoe dan ook, rust maar even lekker uit. Kopje euh… whiskey erbij?

    @ Henk,
    Heerlijk! ik droeg al vanaf mijn 3e jaar een bril. Maar sinds kort alleen nog een leesbril.
    Of dat nu komt door zo’n wortel of omdat ik de wereld niet meer zo nodig helder hoef te zien weet ik niet zeker.

    @ Knutselsmurf,
    He bah, batterij dingen hebben me altijd tegen gestaan. Tenzij het elektro is maar zeker geen gevibreer, dat laat ik naar jouw tip, aan de keukenmachine over.

  10. francois15 zegt:

    Ja lekker, zo’n kopje wipsky schaatst zo lekker weg… en dan loop ik maar weer es door. Leuk je weer eens gezien te hebben en doe de groeten aan de wortel

  11. reinejragolo zegt:

    Goed voor je oogjes of ben ik nu weer te optimistich.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    Schaats je nog eens aan? Ik heb nog wat krupnik.

    @ Reine,
    Veel te optimistisch, de mijne vallen dicht.

  13. Rob Alberts zegt:

    Dit lees beangstigend ……
    Ben ik nog te genezen?

    Verontruste groet,

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Robert, van het wortelsyndroom had ik nooit gehoord maar ik weet nu wat ik heb! Alles lijkt op het wortelsyndroom. Sjjj. Dan hoef ik maandag ook geen mri scan meer. Ik zal het de dokter vertellen. Bedankt voor je tip.

    @ Rob,
    Ik denk niet dat je nog te genezen bent.

Geef een reactie

