Mooi weer vandaag buiten

Bert belde om 12 uur, of ik zin had in een wandeling.
Nou en of!
Al kan ik slecht tegen onverwacht bezoek of uitstapjes omdat ik vaak te moe ben en moet dan helemaal omschakelen.
We spraken daarom af om 14 uur.
2014-02-4-Kardingermaer-1
Lastig is dat Bert lang is en steeds tegen de wieltjes van mijn rolstoel stootte. Zijn schoenen zullen wel kapot zijn.
2014-02-4-Kardingermaer-2-schapen
Het was heerlijk, de zon op mijn gezicht, de wind door mijn haren en in mijn neus.
2014-02-4-Kardingermaer-3-fietsers
Ik fleurde gewoon weer op en mijn hoofd werd weer fris.
Twee en een half uur zijn we in Kardinge geweest.
Het was fijn om zo lang achtereen buiten te zijn.
2014-02-4-Kardingermaer-4-Noordermolen

En morgen ga ik met Jannet lekker aan de rol in Kardinge, en zondag met Merie.
Wat heb ik toch een goed leven…

Dit bericht werd geplaatst in Leven met lichamelijke beperking en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Mooi weer vandaag buiten

  1. Fenny zegt:

    Fijn voor je, ik heb ook gewandeld met vriendin, het was heerlijk buiten met alle ontwaakte vogels die kwetterden dat het een lieve lust was!

  2. Corja zegt:

    Wat fijn. Heerlijk buiten, ondanks de kou. Je hebt prachtige foto’s gemaakt; die luchten!

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Fenny,
    En vandaag lekker wandelen in de sneeuw?

    @ Corja,
    Ik heb een dekentje gemaakt van winddichte stof (een oude binnentent) en fleece aan de binnenkant, dat wikkel ik over mijn benen. Ook heb ik er een een zak aan genaaid waarin ik mijn gehandschoende handen kan doen daardoor heb ik weinig last van de kou. Ben twee keer eerder ijzig koud geworden, en dat zal me niet meer overkomen!

    Die luchten waren er gewoon 🙂

  4. Aad Verbaast zegt:

    Mooie prenten heb je geschoten.
    Met de zo’n speciale rolstoeldashboardcamera? 😉

  5. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Hoe weet jij nou dat zo’n rolstoeldashboardcamera bestaat?
    Hij stelt automatisch scherp op achterwerken en er zit een nachtstand op.
    Dat laatste is wat vreemd want ik heb geen verlichting op de rolstoel en daarom mag ik in de nacht helemaal niet de straat op.

  6. Blewbird zegt:

    Gelukkig alleen buiten 🙂 (het weer). Prachtfoto’s!

Geef een reactie

