Gele meisjes, en andere soorten

Vrouw met gele hoed.
Gruppo corso - portretten- 1- gele hoed

Gele meisjes.
Gruppo corso - portretten- 2- gele meisjes

Dit lijkt me wel wat voor Lehti Paul Ben benieuwd wat ze er mee zou doen.
Gruppo corso - portretten- 3- boy voor LehtiP

En deze wakkert mijn dominantie aan, ik wil dat hij me aankijkt, dan trek ik zijn cap van het hoofd, pak hem bij zijn kaken en kijk strak in zijn ogen.
Maar dan houdt wel zo’n beetje mijn fantasie op want ik heb liever dat hij dan verandert in een beest en zijn kracht aan me toont, want ik ben nu wel eens toe aan een jonge krachtige vent.
Gruppo corso - portretten- 4- boy capucon
Maar als ik denk aan al het gedoe en de heupklachten, dan zie ik er maar weer vanaf.

Ik vraag me af waar deze vrouwen zo smachtend naar kijken.
Gruppo corso - portretten- 5-smachtende meisjes

Tsss. Die mogen ze hebben.
Gruppo corso - portretten- 6-kale boy

Ik plaatste al eerder een paar foto’s van een bezoekje aan de (etalage) poppen in Breukelen.
Mannequins-A-018

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Gele meisjes, en andere soorten

  1. knutselsmurf zegt:

    Jammer dat ze van plastic is. Die smachtend kijkende met bruin haar is wel mijn favoriet.
    Maar echte mensen zijn toch net wat mooier.
    Kijk hier maar : http://www.noord-holland.nl/web/Actueel/Nieuws/Artikel/Gezichtsreconstructie-Alkmaarse-vrouw-onthuld.htm
    Die foto kun je downloaden, dan kun je hem echt goed bekijken.

  2. Rob Alberts zegt:

    Meisjes in soorten en maten?
    Gele meisjes kom ik niet zo vaak tegen.
    Ik zal er toch eens naar gaan uitkijken.

    Leuke fotoserie!

    Vriendelijke groet,

  3. Je hebt je wel vermaakt tussen de etalagepoppen. Mijn ouders hadden ze vroeger ook in hun winkel. Mijn broer heeft het wel eens geflikt zo’n pop uit te kleden en bij de buren pal voor het raam te plaatsen 🙂

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    He bah, wat heb je een gruwelijke link geplaatst, een vrouw met spijkers in haar ogen. Brrr.
    En als ze klaar is moet je er vast heel voorzichtig mee zijn.

    @ Rob,
    Gele meisjes zijn zeldzaam.

    @ Henk,
    Ik was er destijds met 2 vrienden, en dat was heel leuk want we verloren elkaar steeds uit het oog.
    En mij raakten ze kwijt omdat ik buiten ging slapen in het gras.
    Leuke anekdote van je. Zie het helemaal voor me 🙂

  5. knutselsmurf zegt:

    Dat is maar een pop. Het ging om dat meisje dat haar aan het boetseren was. De naam die er bij staat klopt niet. Het is een assistente of zo.

  6. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf, ik probeer te zien wat jij er mooi aan vindt. Voor mij is ze heel gewoon, op een paar details na die ik charmant vind, de kraag die dubbel zit, het haar wat niet keurig gekapt zit, de pittige uitdrukking, de mooie handen. Maar dat zijn losstaande details.

  7. EJW zegt:

    Rode meisjes zijn ook leuk. Die kunnen kussen dat is niet mis

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW, ohja, maar dan moet je wel van kussen houden.

  9. Rob Alberts zegt:

    Volgens mij heb jij een mooie verzameling poppen.

    In het Amsterdamse nieuws komt opeens een poppenmuseum te voorschijn.
    Wat vind jij hier van?
    http://www.at5.nl/artikelen/140285/video-poppenmuseum-geopend-op-de-wallen

    Nieuwsgierige groet,

  10. Appelvrouw zegt:

    Rob, deze foto’s heb ik niet in mijn bezit. Ik had wel een te grote verzameling, dat was alleen door hamsterwoede, opvullen van leegte. Dat is gelukkig nu over en heb al wat weggedaan maar moet nog een paar dozenvol zien kwijt te raken.

    Het poppenmuseum op de wallen, dat is grappig op die plaats, kunnen de mannen naar andere popjes kijken dan de vrouwen.

Geef een reactie

