Stoere man met blonde vriendin

Hij wilde zijn vriendin in vervoering brengen door lekker stoer te rijden.
Straks, na de avontuurlijke rit met overschrijding van de snelheid zag hij het voor zich hoe ze verlangend zijn kleren van zijn lijf zou rukken. Kom schat, laat mij op je gaspedaal trappen en zien hoe hard je echt kunt rijden.
Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij inschatte wat ze voor hem in petto had.
de auto van rechts, die zijn (te hoge) snelheid verkeerd inschatte, zag hij net op tijd.
Die voordringer in zijn sullige auto zou hij wel eens een lesje te leren!
Zijn testosteron steeg nog meer toen zijn langharige blondine met haar rode lippen een gilletje gaf.
Het was het moment dat hij in haar drong, vermoedde hij, dat ze ook zo’n verrukkelijk gilletje zou geven.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Stoere man met blonde vriendin

  1. knutselsmurf zegt:

    Adrenaline. Testosteron werkt heel traag. Het is eigenlijk een groeihormoon. En volgens mij vinden vrouwen het niet leuk om als passagier rondgescheurd te worden. Maar een auto is een beest waar je totale controle over hebt en – geef het maar toe – daar houden vrouwen ook van.

  2. knutselsmurf zegt:

    Luister maar : deze zangeres beaamt het :

  3. EJW zegt:

    Ik heb nooit snelle auto’s gekocht om vrouwen te imponeren. Ik moet het van mijn lieve karakter hebben

  4. Wesley Velroij zegt:

    Ik denk wel dat de bestuurder van de ferrari erg veel geluk gehad heeft.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    Dat het een groeihormoon is kun je soms wel zien als mannen zich zo gedragen.
    Ik vind het wel lekker als passagier rond gereden te worden, en ook hard rijden geeft best een lekker gevoel in de onderbuik en het hoofd.
    Maar niet dat ik daarna met een man naar bed wil. Ik weet niet of je echt totale controle over een auto kunt hebben, volgens mij is het beter als je dat over jezelf hebt, en dÑÑr hou ik dan wel van, een man die controle over zichzelf heeft.

    DAt liedje wordt gezongen door een vrouw die vanuit haar onderbuik zingt, zeg ik altijd van zulke stemmetjes.

    @ EJW,
    Och, er is geen potje zo scheef he πŸ™‚
    Ik hou wel van macho’s maar alleen om mee te keten en me door rond te laten rijden. Daar moet het bij blijven.
    Beheerste mannen mogen soms wel een stapje verder (een man vrijt zoals hij rijdt, is mijn leuze).

    @ Wesley,
    welke auto is de ferrari?

    Wat heb je trouwens met nat scheren? Ik dacht altijd dat dat iets voor vrouwen was…

  6. Lehti Paul zegt:

    Doe mij maar een motormannetje. Dat levert heel andere balts op πŸ˜‰ http://lehti-paul.blogspot.nl/2013/09/baltsritueel-bij-de-mens.html

  7. Hopen maar dat ze aan de pil is want voorlopig kan hij zijn centjes wel beter gebruiken dan voor de condoomautomaat πŸ™‚

  8. Appelvrouw zegt:

    Lehti Paul, Ohja, dat is inderdaad een heel andere balts, wel een stuk rustiger.
    Maar ik heb eens achterop de motor van mijn stokkenlief gezeten, en toen verloor ik mijn hoofd.

    @ Henk,
    Volgens mij gaat dit soort autorijders nooit en te nimmer een condoom gebruiken, dat tast hun libido aan. En de vrouwen die in zo’n auto stappen worden daar ook op uitgekozen (stel ik me voor). Maar voorlopig zal geen vrouw hem meer interessant genoeg vinden.

  9. Aad Verbaast zegt:

    Het woord testosteron is al gevallen. Wat leidt tot een groot misverstand dat het aantal PK’s van de auto het gebrek aan PK’s van hun penis kan compenseren.
    Sindsdien denk ik altijd als ik zo’n soort auto langs zie rijden: “wat een lul!”

  10. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    πŸ™‚ Ik denk dat die gedachte nu op mij is overgeslagen.

  11. broekstukken zegt:

    Jammer dat ik niet eens een rijbewijs heb. ’t Gaat nu allemaal aan mij voorbij. Wat een teurigheid.

  12. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Oh, dat is wel erg, er zit voor jou niets anders op dan met je fiets te pronken 😦

  13. broekstukken zegt:

    Met een niet te zware blondine op de bagagedrager door de duinen. Hmmmmm.

  14. reine zegt:

    De meeste dames weten een beschaafd rijgedrag wel te waarderen, Aan rijkelijk vloeiend testesteron kom je dan niet meer toe.

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    πŸ™‚ Dat is toch veel leuker!
    Het is dat ik niet blond ben en wel wat zwaar…

    @ Reine,
    Zoals ik al eerder schreef is mijn leuze: zo de man rijdt zo de man vrijt. Dus eerst een rondje rijden πŸ™‚ Liefst zonder testosteron.

  16. reine zegt:

    Wat een onzin. Dacht je nou echt dat ik mijn bloedjes van kinderen blootstel aan dat aggressieve verkeer.

  17. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Pff. Er is niemand die beter voor zijn kinderen zorgt dan ik!

Geef een reactie

