t kan me geen boei schelen

t Kan me geen boei schelen wat jij er van denkt
boei-roodgroen
dat ik me kletsnat heb laten regenen met GM in Lauwersoog.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op t kan me geen boei schelen

  1. Aad Verbaast zegt:

    Met zulke goed vastgelegde boeien zijn ze welhaast een anker geworden. Kom er nog maar eens om.

  2. EJW zegt:

    Nou….. ik denk er het mijne van. Wie wil zich nou kletsnat laten regenen.

  3. Appelvrouw zegt:

    Aad, soms is het niet meer duidelijk waar het om gaat in het leven, de Afrikaan is een Nederlander, ook al zien we dat niet, en de Nederland een Afrikaan enz.

    @EJW,
    Nou ik dus, en het is heerlijk.

  4. reinejragolo zegt:

    Gezien jouw fysieke klachten kan me wel wat schelen.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Oh, ik mag ook niets.

  6. Blewbird zegt:

    ’t Is maar water toch? -Ik kan er de ene keer beter tegen dan de andere.

  7. Appelvrouw zegt:

    Blewbird, ik kan er doorgaans ook goed tegen en vind het helemaal niet erg, soms zelfs wel lekker. Maar in ongeveer een uur in de rolstoel bij erge regen, valt tegen. Je zit stil. Water en kou doen geen goed, ik was echt tot op het bot koud en werd pas warm nadat ik thuis had gedoucht.
    Maar het was wel heel avontuurlijk, ik was overal nat, zelfs tussen mijn benen 🙂

  8. Heerlijk om na een tropische zomerdag in een stortbui naar huis te fietsen door dampende straten maar in dit jaargetijde pak ik liever de auto … radiootje aan .. muziekje erbij … singing in the rain 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk, GM en ik gingen ook in de auto daar naar toe. Maar als je anders niet naar buiten kunt grijp je echt iedere kans aan. Ook regen. Ik beaam dat het na een tropische zomerdag wel fijner is, maar het was gewoon lekker avontuurlijk, ook al werd ik pas 7 uur later weer warm na een douche, zelfs het voetenbadje wat GM voor me had klaargemaakt maakte me niet echt warm.
    Maar zo maak ik toch nog wat mee he.

  10. broekstukken zegt:

    Wel netujes stuur en bakboord met de stroom mee.

  11. Appelvrouw zegt:

    Voor mij zijn het spannende bollen, of ze nu rechts of links liggen en zich mee laten drijven.

Geef een reactie

