oba, wordpress, blogspot, google, petjes

Omdat niet iedereen alles leest,
soms wel klaagt maar niet weet waarover,
maak ik gebruik van mijn blog
om een link te delen die de moeite van het lezen waard is.
Je hebt geen idee wat er allemaal achter de schermen plaatsvindt!
Ik zou zeggen: petje af voor de harde werkers!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op oba, wordpress, blogspot, google, petjes

  1. broekstukken zegt:

    Interesting. De wereld wordt steeds veiliger en tevens steeds duurder zodat de kleintjes het loodje leggen.

  2. Ik heb het allemaal in mijn petje laten gooien,
    zoveel uitleg past er niet helemaal onder
    maar het houdt wel mijn hoofd warm

    nu ik weer op de voorpagina van OBA
    hoef ik het nog niet te verwerken
    dankzij de beheerders, hulde!

  3. knutselsmurf zegt:

    Ik draag mijn stukje op aan iedereen die weleens 2 uur heeft zitten zwoegen op een blog en vervolgens 0 reacties kreeg.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Martin, Misschien is die reactie wel beter bij Knutselsmurf geplaatst.

    OT: ik kan niet meer op je blog reageren http://zandkastelen.blogspot.nl/
    (bij de laatsten staat die optie er niet onder), heb je dat uitgezet?
    Nou ja, je schrijft prachtig, je gedichtjes zijn heel begrijpelijk en slaan bij mij goed aan.
    Prachtige foto’s.
    Iets zinnigs weet ik er ook niet op te zeggen, maar ik lees je heel graag, hopelijk is dat al genoeg.

  5. Appelvrouw zegt:

    Artafterallart,
    Je volgers weten doorgaans toch wel wanneer je iets nieuws hebt geplaatst.
    Ik snap ook niet alles van wat Knutselsmurf (en Ina?) doet, maar weet wel dat het een hoop gezoek en gedoe moet zijn als ik het soms lees, en ook als ik het vergelijk bij als hier iets is en ManB aan het spitten gaat om de boel werkend te krijgen.

  6. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf,
    Ik zou willen dat ik je kon “volgen”, zodat ik automatisch bericht krijg als je iets nieuws geplaatst heb. Is dat bij jou niet mogelijk?

  7. EJW zegt:

    Zo is het maar net

  8. knutselsmurf zegt:

    @Appelvrouw : dat zou concurreren met OBA, dus daar heb ik nooit over nagedacht. Ik vraag me ook af of ik nog zoveel ga schrijven. Af en toe denk ik dat ik alles al gezien, meegemaakt en gezegd heb.

  9. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf,
    Dat snap ik even niet. Concurreren? Van mensen die een blog bij wp hebben kan ik wel een bericht krijgen als ik ze volg.

    Je hebt vast nog niet alles meegemaakt, ik hoop in ieder geval nog wel een paar pijnlijke avonturen van je te lezen, maar vooral over dat weer opstappen en uitproberen.

  10. Plato zegt:

    Eigenlijk heb ik geen reden tot klagen bij WordPress. Het was ooit een goed alternatief voor weblog dat zo roemloos overleed. Ik stel geen hoge eisen aan mijn blog, hoef niet steeds van lay-out te wisselen of er allerlei dingen op te zetten van secundair belang etc. Als ik maar gewoon mijn verhaaltjes en af en toe een foto kan publiceren vind ik het prima. De enige move die ik in gedachten heb is ooit mijn blog reclamevrij te laten maken. Veel kost dat niet voor een leuke hobby.
    Ik ben door jouw blogje onder de indruk over van alles maar ik zie me dus nog niet op grote schaal in van alles gaan grasduinen.

  11. Appelvrouw zegt:

    Plato,
    Ook ik doe weinig aan verandering, het enige wat ik ooit veranderd heb is mijn avater, maar al snel weer terug gezet.
    Het enige wat er nu speelde dat diverse blogs niet meer op de pagina van OBA kwamen, en dus kans liepen minder gelezen te worden.
    Ik volg ongeveer 10 blogs, waarvan er 3 niet zo vaak iets plaatsen. Anderen neem ik af en toe in een rondje mee als ik niets kan of wil. Dat Knutselsmurf zoveel werk verzet, en Ina ook, waardeer ik enorm. En omdat ik nooit enig benul had wat er achter de schermen gebeurt vond ik het een berichtje waard. Maar zelf kan ik er niets aan doen als ik het goed begrepen heb.

  12. Lehti Paul zegt:

    Dank voor de info/ link @ knutsel smurf? Twee uur maar 😉
    reacties zijn super, maar bij blogspot dus lastig voor worldpressers

  13. Appelvrouw zegt:

    Lehti Paul, reactie geven aan blogspotters vraagt wat meer “gedoe”. Je moet onleesbare tekens (letters) ontcijferen en dan invullen, soms moet ik dat wel 3 keer opnieuw doen omdat ik het fout geraden had. Een rekensommetje zou veel handiger zijn, bijv: 1+1= …
    Dat doe ik alleen bij jou en Zandkastelen (broekstukken). Ik snap nog niet waarom ik van Zandkastelen (die ik volg) wel bericht kan krijgen dat ik hem volg, en van jou niet. Ergens moet je dat dus kunnen instellen.

Geef een reactie

