Spaarpotje

Gelukkig heb ik mijn spaarpotje nog.

spaarpotje

Dacht ik…

Alleen het sleuteltje

euh…

dat heeft de bank in beheer.


n.a.v. lege pinautomaten

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Spaarpotje

  1. Als er alleen klinkende munt inzit is een behandeling met een snijbrander een optie. En verder heeft sparen tegenwoordig geen zin meer bij 0.5% rente

  2. knutselsmurf zegt:

    Tja, dat wordt dan in de struiken zoeken naar lege flessen die je kan inleveren. Die eventuele guldens uit dat spaarpotje zullen ze wel niet meer accepteren.

  3. Aad Verbaast zegt:

    Da’s mooi. Heel mooi. Zo komt Splinter door de winter.

    En mocht de boerenleenbank de sleutel niet meer hebben (zou natuurlijk een grof schandaal zijn) dan is het wachten op de opvolger van Aage M. met net zo’n thermische lans.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Oh, zoiets heb ik niet.
    Maar het ging dus al jaren zo dat de bank de baas over ons geld was.
    De oude sok was zo’n gek spaarplan nog niet.

    @ Knutselsmurf,
    En blikvangers plunderen. Misschien zijn de koperen muntjes nog wel wat waard.

    @ Aad,
    Oppotten heet dat toch?
    Ik ben bang dat de boerenleenbank geen kantoor meer heeft.

  5. Lehti Paul zegt:

    En er wordt gestaakt bij de geldbevoorraders. Geeft ook wel eens een leuk effect bij een ramkraak. 🙂 http://nos.nl/artikel/2011155-ramkraak-op-geldautomaat-rabobank-mislukt.html

  6. EJW zegt:

    Echt iets voor de Boerenleenbank. Ze dachten als we onze naam veranderen hoeven we ook het sleuteltje niet terug te geven.

  7. Krijg je hm niet open met een pinpas?
    Deuren gaan ook in een paar seconden open met een pinpas leerde ik laatst op TV.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Lehti Paul,
    Dat is pas humor!

    @ EJW,
    Ze zijn gefuseerd met de raifeisenbank, en aan het boerenleenbestel is niets meer terug te vinden,
    zelfs geen sleuteltje. Maar ik wed dat ze die wel ergens opgeslagen hebben omdat ze bewaarplicht hebben.

    @ Beeldspreker,
    Nee, dat werkt niet meer want er staat geen geld meer op mijn pinpas.
    Alleen bij het station lukt dat nog 🙂 (ik las daar iets over dat er door een fout gratis fietsparkeerplaatsen zijn)

  9. Plato zegt:

    Oei, da’s nog een ouwe. Als je dat sleuteltje al heel lang kwijt bent, zitten er misschien wel guldens in.

  10. Appelvrouw zegt:

    Plato, het sleuteltje kreeg je niet, dat bleef eigendom van de bank.
    Als ik rammel hoor ik niets, dus er moet alleen nog papiergeld in zitten 🙂

Geef een reactie

