Het wonderbaarlijke kerstverhaal

Er was eens
Bla bla bla
Nog meer tekst
En toen zei de vrouw: geef mij uw licht.
En hij antwoordde: het licht zal over u schijnen.
En toen
Nog meer bla bla bla bla
Was de batterij leeg
avonturen kerstman1

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Het wonderbaarlijke kerstverhaal

  1. King Billy zegt:

    Opgelicht dus?

  2. Batterijen van de Aldi zijn goed en goedkoop

  3. Rob Alberts zegt:

    Het lijkt wel zo’n trilding ……

    Ik wens je Fijne Dagen zonder al te veel poespas!

    Vriendelijke groet,

  4. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    Dat zou ik eerder uitgelicht noemen 😦

    @ Henk,
    Ohja?
    Hm, te laat voor kerstmis.

    @ Rob,
    Je bedoelt een telefoon? 🙂
    Die dagen komen helemaal goed. Ik blijf thuis en er komt niemand (en zo wel, dan kan ik de deur niet openen.

  5. Plato zegt:

    Thuis en de deur niet kunnen openen? Is dat niet een beetje TE erg?
    Mooi verhaal trouwens. Opgelicht, uitgelicht maar niet onderbelicht. Leuk.
    Bedankt voor je reactie bij mij appelvrouwtje. Je bent altijd welkom.

  6. Appelvrouw zegt:

    Plato, maar ik kan niet bij de deur komen momenteel. Heb 2 voordeuren,, al met al zal ik algauw 24 meter moeten lopen om de verste voordeur open te maken (dat is dan wel heen en terug gerekend).
    ManB vergeet die iedere ochtend open te laten. Ik zit gewoon opgesloten!

    Foto was wel wat onderbelicht, maar daar hebben we weer knopjes voor 🙂

Geef een reactie

