Mag de kerstman nog wel?

Na het zwartepieten gedoe vroeg ik me ineens af of het niet tijd wordt voor een kerstvrouw.
Zwarte piet heeft al zoveel veranderingen ondergaan, waarom de kerstman dan niet?
Stel je eens voor dat een prachtige vrouw op haar arreslee voor komt rijden met een tas vol cadeautjes.
Dat is toch veel mooier dan zo’n dikke vent?
Zou een van deze dames model kunnen staan voor de kerstvrouw?
kerstvrouw
(door mij gemaakte kleertjes)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Mag de kerstman nog wel?

  1. broekstukken zegt:

    Ik stem voor!

  2. King Billy zegt:

    Tá-de-rá-boem, ta-de-rá-boem-boem. Moet dan toch echt wat anders aangekleed worden. Zulke uitgedoste dames zijn gewoon kerstmajorettes, die het Grote Kalkoenfeest slechts aankondigen.

  3. beaunino zegt:

    Schattig die kleertjes!

  4. EJW zegt:

    Dat die vrouwen nog niet eerder in opstand gekomen zijn verbaasd me. Een kerstvrouw is wel zo leuk. Deze zien er in ieder geval schattig uit, je hebt ze leuk aangekleed, iet dat aan jou wel besteed is

  5. sprakeloosid zegt:

    Er zijn toch heel wat geïllustreerde ondeugende tijdschriften die een variant van de kerstman met twee nietjes hebben gepresenteerd in het verleden. Wel raar inderdaad dat dit nog geen landelijke zeurdiscussie oplevert, maar de Kerstman komt minder aan het NL wezen.

  6. Hoe zit het dan met die dwergen die de Kerstman bijstaan, het wordt tijd dat daar ook iets aan gedaan wordt, die moeten bevrijd worden van de Kerstman.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Goed zo.

    @ King Billy,
    Geeft niets, je moet toch ergens beginnen om de mensen op een idee te brengen.

    @ Beaunino,
    Dankje, gemaakt van een kinderjasje 🙂

    @ EJW,
    Pas na het zwartepietenverhaal werden de vrouwen wakker geschud.
    Misschien was de kerstman altijd zo gewoon dat ze er niet over nadachten.

    Wat dat aanklede betreft: ik vind het makkelijker een barbie te kleden dan mezelf.

    @ Sprakeloos,
    Zulke tijdschrifte lees ik niet 😦
    Zeurdiscussie heet toch origineel: zeurpietendiscussie?

    @ Beeldspreker,
    Ja, de dwergen, mag je nog wel dwergen zeggen?
    Maar ik had er nog niet aan gedacht, zal meteen aandacht geven aan de dwergen die bevrijd moeten worden, die als slaaf pakjes uitdelen en de kerstman maar op zijn borst kloppen over zijn gulheid alsof hij Robin Hood is.

  8. Tja zo’n beetje iedereen kijk over die dwergen heen…
    Goed als je ze in de spotlights gaat zetten! Uitbuiter is het die door Coca Cola verzonnen man in rood pak. 😉

  9. De kleertjes zijn simpelweg prachtig gemaakt Appelvrouw.

    Laten we maar kiezen voor een beetje vrouw en een beetje man. Oftewel … een Kersthermafrodiet

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Beeldspreker,
    En ik maar denken dat de kerstman een goede fee was, bedacht door de Amerikanen…

    @ Henk,
    Dankje voor het compliment.

    En een kersthermafrodiet is een bijzondere uitvinding, krijgen al die transgenders eindelijk een eigen wc en mogen ze naar de speciale hermafrodieten sauna dag.
    Ik ben voor (al heb ik liever gemengde dagen) en gemengde kerstkransen.

Geef een reactie

