Ik ga op dansles

Dansles

Dit bericht werd geplaatst in Leven met lichamelijke beperking en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Ik ga op dansles

  1. Je kan in ieder geval niet de leiding nemen vanuit je rolstoel 🙂

  2. King Billy zegt:

    Video in Duitsland ‘gesperrt’. Evengoed, maak er wat van!

  3. Joke Zelf zegt:

    Je hebt helemaal gelijk. Dansen is heerlijk, óók in een rolstoel. Ik zou alleen wat betere muziek uitkiezen, want wat ik hier hoorde was verschrikkelijk! (of zou dat aan de opname gelegen hebben?)

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Nee, dat zal niet gaan, maar dat lijkt me ook heerlijk, dat een ander de leiding heeft.
    Vanmiddag heb ik nog wel geprobeerd te dansen, maar mijn rolstoel is er te stug voor en ik te stijf, en dus toen heeft dansman me “gedragen” en het was of ik zweefde.

    @ King Billy,
    Het is een filmpje over rolstoel dansen.
    Ik doe mijn best om positief te blijven ondanks de pijn en beperkingen, en zie hulpmiddelen als een verrijking, en als ik een man had die ook graag dol wilde doen dan ging ik met hem op rolstoeldansles, of deed ik eht gewoon thuis, m aar dan zou ik wel een soepelere rolstoel moeten hebben.

    @ Joke,
    k heb nooit in de rolstoel gedanst, maar het is volgens mij altijd beter dan niets.
    De muziek heb ik niet op gelet, meestal luister ik niet, zet ik et geluid al snel uit.
    Zal er eens op letten.

Geef een reactie

