Krupnik

HteD had heel wat te vertellen terwijl de tweede wodkafles werd geopend. Hij vergat het rookverbod als ik er ben.
We maakten het laat die avond.
Ik constateerde dat ik (deze) wodka lekker vond.
Nu is het de tijd om aan de alcohol te gaan meenden HteD en ik.
Mijn hele leven drank en rookloos.
Ach, waarom niet ook een sigaretje erbij, daar word je rustig van, aldus HteD.
Gezond word ik toch nooit dus ik liet me gaan.

Toen ik me eindelijk van de fles wist los te maken, de zoveelste black devil sigaret had uitgedrukt, was het donker buiten en sloeg de klok 3 keer.
Ik was inderdaad heel rustig geworden,
vooral bij de gedachte dat er weer een dag aan me voorbij zou gaan die ik niet bewust met niksdoen hoef mee te maken.
krupnik wodka

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Krupnik

  1. Rob Alberts zegt:

    Krupnik, nog nooit van gehoord, nog nooit geproefd.
    Roken doe ik sinds dit Millennium niet meer.

    Zelden zak ik nog door.
    De katers achteraf bevallen mij slecht.

    Zelden drink ik nog een borrel, des te beter smaakt het mij.

    Fijn om te lezen dat jullie je prima vermaakt hebben!

    Vriendelijke groet,

  2. Nog nooit gerookt en dan ineens een aantal sigaretten wegpaffen …. hoest je dan de longen niet uit je lijf ๐Ÿ™‚

  3. Fenny zegt:

    Dan moet hij wel erg leuk geweest zijn, dat jij aan de paf ging + sterke drank!?

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Ik had er ook nooit van gehoord, maar van de meeste merken heb ik niet gehoord.

    @ Henk,
    Och, ik hoestte niet erger dan menig roker ๐Ÿ™‚

    @ Fenny,
    Dat klopt, hij is erg leuk.

  5. broekstukken zegt:

    Eigen foto? Erg mooi. Ik hoorde vandaag ook een wodka verhaal, brasemchips uit Nederland door Russen achter de buis met wodka weggewerkt.

  6. Appelvrouw zegt:

    Martin, ja, een eigen foto, gewoon de fles en asbak geselecteerd, en de rest gefilterd (om herkenning te voorkomen).
    Hollandse Brasemchips, die Russen toch. Het lijkt me ook prima eetbaar.
    Ik heb zeewierchips gekocht maar nog niet gegeten, denk dat ik dat bij de soep ga nuttigen.

  7. Lehti Paul zegt:

    Jawadde? *Lehti doet haar stinkende best om appelvrouw met drank en peuk voor te stellen*
    Lukt niet best.
    Volgens mij ijlt u nog na van de alcohol, mevrouw appel.
    Ik ga nu even naar buiten de kou in, shagje roken. Wel jammer dat het bier op is. ๐Ÿ˜‰
    *hik*

  8. reinejragolo zegt:

    Sjessus, wodka is zo afschuwelijk lekker.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Lehtie Paul,
    Amai, u zijt verrast?
    Ik vrees ook dat ik nog na ijl, maar dan van de Drentse lucht.
    Oh wat gezond van je, om buiten een shagje te roken, krijg je meteen wat frisse lucht, en vitamine D.
    Om mijn gasten niet in de kou te laten roken laat ik een rookhok bouwen, om de hoek van de deur. Met vuurkorf (dan moet er zeker ook een schoorsteen in).
    Als je verklapt welk merk bier je het liefst drinkt, zet ik daar wel een paar flesjes voor je in.

    @ Reine,
    Ja he. Maar ik heb liever alcoholvrije wodka.

Geef een reactie

