Morris Minor

Je ziet ze niet veel meer, de Morris Minor.
Maar hier vond ik toch een zelfgemaakte.
En hij kan écht rijden!
Voor wie de binnenkant interessant vindt neemt hier een kijkje.

Toch verkies ik deze die tot voor kort in mijn slaapvertrek te bezichtigen waren.
Morris

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Morris Minor

  1. Letterzetter zegt:

    Wat leuk, de Austin mini van! Hier de echte op een grotere foto:
    http://thegegeblog.canalblog.com/tag/Austin%20Mini%20van

  2. Suskeblogt zegt:

    Daar ben ik toch wat te groot voor geworden.

  3. Rob Alberts zegt:

    Geen auto’s in mijn slaapkamer, zelfs het geluid wil ik niet horen.

    Vrolijke vakantiegroet,

  4. reinejragolo zegt:

    Mijn auto’s staan niet in mijn slaapvertrek. Wel in de garage.

  5. Ongeveer net zo oubollig als mijn Dafje 55 maar wat zijn ze leuk

  6. Blewbird zegt:

    Er was ook een Traveller-versie, met een houten achterzijde.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Mijn kennis reikt niet verder dan morris.

    @ Suske,
    Om in te stappen misschien maar je kunt ze rustig laten rijden (met je handen).

    @ Rob,
    Ik heb alles in mijn slaapkamer: poppen, spulletjes voor ze voor op de foto, lappen stof, autootjes, computer, naaigerei én de naaimachine.
    Maar mijn bed staat in een afgeschermde nis, alleen de klerenkast staat er nog naast. Die slaaphoek kan ik zelfs nog aftimmeren zodat het echt een slaapkamertje is. Groot genoeg voor mij, maar als ik mijn ogen sluit is het ook afgesloten.

    @ Reine,
    Dat is handig, ik heb geen garage.

    @ Henk,
    🙂
    Maar ze waren tenminste te onderscheiden.

    @ Blewbird,
    Die staat hier toch ook bij?
    Als je op de link klikt zie je ook van binnen dat hout.

Geef een reactie

