Wat zie je hier in?

Op mijn 16e moest ik verplicht van de kinderbescherming naar een psycholoog.
Ik wist niet waarom, maar zij wisten het wel.
Ze lieten me gekke dingen zien en ik moest dan vertellen wat ik er in zag.
Nooit zag ik er iets in.
Het was zinloos, tijdverspilling, tijd die ik liever in het bos doorbracht.

Tegenwoordig zou ik zelf wel eens plaatjes willen laten zien aan therapeuten en vragen:
wat zie je hier in?
zoeteLippen

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Eten en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Wat zie je hier in?

  1. fulpsvalstar zegt:

    Een fatsoenlijk mens ziet hier een meloen maar een vunzig mens zoals ik een………………………………….

  2. Ze zouden het plaatje een kwartslag draaien en je dan wijsmaken dat ze gestifte lippen zien, vermoed ik zo.

  3. knutselsmurf zegt:

    Ik zie er toch ook in de eerste plaats een opengesneden meloen in.
    Met een beetje fantasie een baviaan die zin heeft in sex.

  4. Johan zegt:

    Een meloen. Bij de andere optie zou ik snel terugdeinzen, want een rondom groen uitgeslagen …

  5. Deze smeerlap ziet er wel wat in 🙂 Ik hou trouwens meer van galiameloen …… is zoeter

  6. Mark zegt:

    ja hoor, allemaal mannen die reageren. tssss.
    ik kan het ook niet laten dus: ik zie een sappige watermeloen waar een snee in zit.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Fulps,
    Maar… dat zal ik dus nooit weten.

    @ Artafterallart,
    Maar als je hem draait zie je gestifte lippen, zoals van Marylin Monroe: ver over de rand.

    @ Knutselsmurf,
    Toch raar dat het dan rond is, als het afgesneden is?
    De Baviaan … even zien wat dat over jou zegt.

    @ Johan,
    Sommige mensen deinzen sowieso snel terug bij iets anders.

    @ Henk,
    Ik zal niet vragen wat je dan ziet.
    Galia meloen nóg zoeter? Ik vind die naar zeep smaken.

    @ Mark,
    Er reageren niet meer zoveel vrouwen bij me.
    Dat is wel eens anders geweest, eerder reageerden er toch al veel meer.
    Heb geen idee waarom dat zo verminderd is, en daar kan ik me ook niet druk om maken zolang het mijn brood niet is.

    Ik blijf de snee wat vreemd vinden, het is zo rond in het midden.

  8. Mark zegt:

    Die snee inderdaad misschien wat anders dan je zou vermoeden,misschien net iets engs of leuks meegemaakt wie zal het zeggen.

  9. Appelvrouw zegt:

    Mark, iets engs natuurlijk, ik sneed er met een scherp molenmesje in, maar het stuk brak af, en toen bleef het lekkerste ronde stuk midden in zitten. Dat is eng, zo’n mes.

  10. Suskeblogt zegt:

    Ik zie een sneedje dat me aan een watermeloen doet denken. Daar moet ik het eens over hebben met mijn psychologe.

  11. Appelvrouw zegt:

    Suske,
    Doe dat, en vraag haar ook eens wat zij hier in ziet.

  12. Appelvrouw zegt:

    Ik zie er een tong in, een beetje wit beslagen maar die rode vlekken zijn zeker niet gezond.

  13. Fenny zegt:

    Een watermeloen met een besmette tong, dat zie je toch zo!

  14. Appelvrouw zegt:

    Fenny,
    Dat is je kritische vrouwenblik 🙂

  15. Corja zegt:

    ‘Water’-meloen. Het woord zegt het al….

  16. Appelvrouw zegt:

    Corja,
    het enge wat water-meloen mij zegt is natte vrucht.

  17. reinejragolo zegt:

    Vrouwelijkheid waar een watermeloen omheen gefotoshopt is.

  18. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Wat lief gezegd, vrouwelijkheid, die probeer ik te onthouden.

  19. sprakeloosid zegt:

    Had het al eerder gezien, maar durfde niet te reageren, want ook man. Nu hebben zich wat vrouwen geuit en nu, durf ik nog steeds niet…..

  20. LehtiPaul zegt:

    Ik zie een watermeloen die in de vorm van een hele hete poes, kut, vagina, moes of hoe je het vrouwelijk geslachtsorgaan ook maar het liefst wilt noemen, is gesneden. Mooi a-symmetrisch en met zelfs wat donkere vlekjes er op, die wat mij betreft niet wijzen op een vage ziekte, maar op de aantrekkelijkheid van een volmaakt onvolmaakte voorbips (ja, die noemen we dan ook maar meteen).

    Toen ik onlangs in Rome was en zag hoe er vele mannen met grote (piazza Navona) en kleine (piazza Garibaldi) piemeltjes bescheiden of juist protserig op hun sokkels stonden, vliegend boven Jezus of waar dan ook, vroeg ik me af waarom vrouwen nooit (niet zelden, maar gewoon nooit) met hun vlees pronken. Een Japanse kunstenares die daar onlangs wat aan wilde doen en I-phone hoesjes en theepotten in vulva-vorm goot, kreeg geloof ik met justitie te maken. Sinds de Romeinen is er weinig veranderd. Of zou het iets typisch westers zijn? Er zullen toch heus een hoop mannen op de wereld rondlopen die de aanblik van een paar, al dan niet opgezwollen of sappige schaamlippen erg erotisch zullen vinden. Toch eens logje aan wijden denk ik.

  21. Appelvrouw zegt:

    @ Karin,
    Eh, ik vond het eerder ook vies, maar nu smaakt het me heerlijk zoet en lekker met al dat vocht.

    @ Sprakeloos,
    Mannen hebben het altijd moeilijker! 🙂

    @ Lethi Paul,
    LOL. Noem het “beestje” maar bij de vele namen. Voorbibs, ja, wie bedenkt dat.
    Maar gesneden is het niet, het brak zo af.
    Misschien vinden mannen hun piemeltje wel belangrijker dan vrouwen hun meloen.
    Mag je daar in Rome ook zo’n fallus op statief betasten? Dat schijnt zo her en der heel normaal te zijn.
    STel je voor dat er een vrouwelijke variant was en de mannen mochten haar openbaar, vrijelijk betasten… zou dat wel goedkomen?
    In Indonesië is de penis ook een kunstvoorwerp, als opener, of gewoon als symbool die je her en der kunt kopen.
    Misschien is het vrouwelijke orgaan wel lastiger te maken, wij zijn tenslotte ook complexe schepsels.

    Ik wacht je logje af.

Geef een reactie

