Oktoberfeest, ipv dierendag

Groningen viert vandaag het oktoberfest met veel bier.

Ik denk dat ik mijn Dirndljurkje uit de kast haal en me eens lekker vol laat gooien.
oktoberfeest

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Oktoberfeest, ipv dierendag

  1. Wat een mooi sfeerlicht …… knappend haardvuur ? In dat geval nemen we een wijntje i.p.v. die schuimrommel

  2. reinejragolo zegt:

    Dit doet me dus op dierendag denken aan de volgende maand, de slachtmaand.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Dat licht is een los fietslampje, maar knappend haardvuur heeft ook wel wat, als je je ogen dicht doet, dan hoor ik zo het houten huis van ons vroeger in vlammen opgaan, 5 of 6 was ik.
    Een glaasje wijn van goede kwaliteit, fruitig smaakt, niet wrang, kan dan een betere sfeer neerzetten.
    Ondanks dat ik geheel onthouder ben, maar een glas wijn oog al beter.

    @ Reine,
    Bedankt voor de tip.

  4. Rob Alberts zegt:

    Bier laat ik meestal voorbij gaan, maar jouw nieuwe foto bekijk ik wel iets langer.

    Ik wil morgen ook nog een vuurtje bouwen.

    Vrolijke groet,

  5. Fenny zegt:

    Zo zie je dat ook groen niet altijd goed is.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Pyromaan?

    @ Fenny,
    Eens in de paar jaar drink wel eens bruin (HJ) maar krijg het flesje nog niet half leeg.

  7. Rob Alberts zegt:

    Naar vlammetjes turen in de open lucht is wel een favoriete bezigheid!

    Vrolijke weekendgroet,

  8. martin zegt:

    Ze gaat op stap met die kratten om zich vol te laten gooien? Nou ja.

Geef een reactie

