IJstijd

Een weekje Drenthe, geen laptop bij me. Heerlijk!Alleen maar internet op de telefoon, wat een gepruts.Vanavond eventjes alleen en mag gebruik maken van de pc van het logeer-huis.
Vanmiddag fietste ik het ijstijdpad en daar was een rustplaats.
ijstijdrust.jpg
Spectaculair niet. Vraag me af of ze werkelijk in de ijstijd zo rusten.
De route moet ik nog afmaken, maar vandaag had ik geen zin om verder dan 16 km te gaan.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op IJstijd

  1. jeetjemina zegt:

    Morgen is het weer ook lekkerder om te fietsen.

  2. King Billy zegt:

    Appelvrouw, je bent het levende bewiijs dat zonder internet mensen eerder bereid zijn de straat op te gaan.

  3. knutselsmurf zegt:

    Waar heb je al die handige fietstassen vandaan ?

  4. fulpsvalstar zegt:

    Heb je de elektrieke trapmobiel afgeschaft?

  5. Appelvrouw zegt:

    Jeetje. Het weer heeft niet zoveel invloed op me. Ik kan op de stroomloze fiets niet iedere dag zo ver. Morgen n dag rust
    @ king. 🙂 ik ga er vaak op uit. Moet nog afleren dat de phone ook internet heeft wat me 3x meer tijd kost met reageren. Ik weet niet hoe alles goed werkt.
    @ knutselsmurf. Achtertassen by plentyparts. Stuurtas by kringloop.

  6. Appelvrouw zegt:

    Fulps. Dat probeer ik maar valt in myn heup/been scharnieren enorm tegen. Alle weken sinds ik deze fiets heb heb ik daar meer last van. Hoop op gewenning. Maar dat zal wel niet goedkomen.

  7. Wat een kale eer voor de ijstijd,
    zelfs niet ‘woest en ledig’ 🙂

  8. heb je er wel winterbanden op ? 🙂

  9. Aad Verbaast zegt:

    Niet spectaculair? In India hebben ze het spijkerbed. In Drenthe het hunebed. Slaapt toch een stuk rustiger.

  10. broekstukken zegt:

    Veel te zien op die rustplaats. Zo kom je toch niet tot rust.

  11. Rob Alberts zegt:

    Tja, het blijft een beetje een afvalhoop van afgedankte bergen.
    Het pad ken ik niet.
    Is het een fietsroute of een wandelroute?

    Het telefonisch internetten blijf ik weigeren.

    Alleen op een redelijk beeldscherm wil ik kijken.

    Fijne zondag!

    Vriendelijke groet,

  12. Appelvrouw zegt:

    @ artafterallart. er zijn 3 van zulke plaatsen en allemaal best wel zielig.
    @ Henk.
    jazeker ik ben altijd overal op voorbereid.
    @ Aad. op een hunebed heb ik nooit geslapen, en op een spijkerbed ook niet, dus wat echt rustiger slaapt zou ik niet weten.
    @ Martin. er achter is zelfs een heel drukke weg.je kijkt zo bij de chauffeurs naar binnen.
    Bij de volgende rustplaats was het nog veel drukker.
    @ Rob. Ik ben blij met de moderne techniek. met zo’n telefoon blijf je niet langer dan hoogstnoodzakelijk online. al zijn fotoos op een minischerm niet zo sprekend.het ystijdpad is nieuw.

Geef een reactie

