3 keer op 1 dag

Het was een hete dag, zoals voorgaande dagen.
Alleen vandaag een beetje erger.
Een man van een jaar of 30 op de sportschool kwam me op de trap voorbij. Hij was niet van plan iets opzij te gaan, de trap is smal en onze armen raakten elkaar. Zijn arm voelde hard. Ik stelde me voor hoe ik hem op de trap zou vloeren, en er een worsteling zou ontstaan die hij zou winnen, en dan was ik natuurlijk hartstikke wellustig geworden en hij zou daar gebruik van maken.

Bij de brug stond een jongen van een jaar of 20 tegenover me, met zijn rug tegen de slagboom. Hij keek me recht aan, van kop tot teen, zonder terughoudendheid. Zijn mond ging een stukje open en zijn tong likte langs zijn lippen toen hij met zijn ogen bij mijn boezem was.
Bah. Maar hij keek me toen recht in mijn ogen, voor zover dat lukt natuurlijk, en ik zag zijn lust en stelde me voor hoe hij als jonge jongen te werk zou gaan.

Naast het fietspad tussen Bedum en Groningen liep een oudere man met blote bast. Hij zal wel een jaar of 60 zijn. Nu was het mijn beurt om een man van kop tot teen te bekijken. Ongegeneerd, want die leeftijd, die nog strak lijkende buik, de donkere haren die mochten groeien op zijn borst, het was een grote verrukking.
In zijn ogen lag ook verrukking.
Ik stapte af, in gedachten althans, en liep naar hem toe en streelde zijn harige borst, zijn strakke buik, en zijn billen (daar houden oudere mannen minder van dan jongere maar ik zou toch even willen voelen of ze ook strak waren) en dan zou ik hem vragen samen in het gras te gaan liggen. Maar al snel zou ik bovenop hem liggen, en dan zitten, om me te laten gaan zoals dat alleen bij oudere mannen kan, héél langzaam.

In kardinge maakte ik een foto van een paar prachtige paddestoelen.
De man zou ondertussen wel in het Bedumerbos zijn aangekomen.
Thuis at ik een banaan, en toen wist waarom mijn fantasie zo op hol geslagen was;
het is tijd voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt met veel olie,
mijn fiets piept en knarst.

paddestoelen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op 3 keer op 1 dag

  1. Aad Verbaast zegt:

    Heb je de lente in het hoofd? Het is al herfst!

  2. Zo te lezen bestond jou dag in gedachten weer uit één aaneengesloten orgie.
    Krijg ook trek in een banaan 🙂

  3. broekstukken zegt:

    In tegenstelling tot Aad denk ik. Biologisch gesproken neit de verkeerde tijd. In het voorjaar krijg je eer winterkinderen van. Maar ik moest bij je verhaaltje toch erg denken aan die ouwe fiets en dat klinkt niet goed in mijn hoofd.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Ik ben heel flexibel.

    @ Henk,
    Soms heb ik geen controle over die zaken 🙂

    @ Martin,
    Zomerkindjes zijn ook geen pretje, hoogzwanger in de zomer lijkt mij niet fijn.
    In de winter trouwens ook niet, nooit. Maar dat is persoonlijk.
    Hhaaa… oude fiets, nou ja, dat vind ik dan weer wel heel leuk gevonden, en zeer toepasselijk, ik had het zelf nog niet bedacht.

  5. Rob Alberts zegt:

    Mijn nieuwe fiets rijdt op een cardanas, daar hoor je geen rammelende of krakende fietsketting bij.

    Vrolijke groet,

Geef een reactie

