Help! Mijn rok past niet meer

Sinds de laatste week van juli gaat het wonderbaarlijk goed met me.
Energie genoeg en voel me heerlijk.
Maar er is een nadeel: mijn leuke rok past niet meer, hij is 12 cm te wijd.
Rok

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Help! Mijn rok past niet meer

  1. Letterzetter zegt:

    Nogal wiedes, je draagt krimpkousjes…!

  2. knutselsmurf zegt:

    En nu lopen alle kinderen van het dorp joelend achter je aan ?

  3. Creatief als jij bent met naald, garen en naaimachine verzin jij er wel wat op

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    mijn benen zijn toch geen kabels?

    @ Knutselsmurf,
    🙂 ja.

    @ Henk,
    Ik heb er geen tijd meer voor nu ik een volle agenda heb met goede maaltijden zelf bereiden, slapen, gymmen, sporten, fietsen. Misschien dat een touw nog een tijdelijke oplossing is.

  5. Een beetje elastiek kan wonderen verrichten!

  6. broekstukken zegt:

    Een riem is de oplossing. Ik ben de afgelopen dertig jaar nog nooit zo licht geweest als nu. Steeds maar nieuwe gaatjes prikken in mijn riem. Zo gebeurd.

  7. Rob Alberts zegt:

    Een collega liep altijd met bretels.
    Zelf heb ik een stevige riem ingebruik.

    Je hebt weer een kenmerkend blog geproduceerd.
    Oplossingen van ons heb jij voor je rok niet nodig.

    Vrolijke zondaggroet,

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Maar 12 cm inkrimpen op een dikke rok valt niet mee, dat gaat lelijk ophopen.

    @ Martin,
    Hetzelfde euvel als met elastiek: het gaat lelijk plooien en bij de riemsluiting zakt de rok toch naar beneden.
    Ik ben inderdaad voor mijn riemen ook op zoek naar de gaatjestang die wel ergens moet liggen… maar waar.
    En dat helpt alleen met een paar centimeter.

    @ Rob,
    Kijk, jij denkt dat ik geen oplossing nodig heb, maar aan bretels had ik nog niet gedacht!

  9. Aad Verbaast zegt:

    Daar was toch de veiligheidsspeld voor uitgevonden?

  10. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Ssst, en ik maar denken dat dat een sluitspeld was, maar voor de veiligheid tegen afzakken maakt het duidelijk. Ik ga meteen een luierspeld kopen.

  11. Draag je een dikke rok in de zomer? 😉

  12. Appelvrouw zegt:

    Kitty, ja, die rok is ook voor de zomer, maar hij is wijd dus toch luchtig genoeg voor de zomer 🙂

    Die sierspeld, ik ben toch prins Charles niet!

Geef een reactie

