Wippen

blank
Er is een spreekwoord:
op de wip zitten.
Wat dat betekent kunt u hier zien
opdewip

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Wippen

  1. Rob Alberts zegt:

    Zit jij nog op de wip of heb je al een beslissing genomen.
    Vriendelijke groet,

  2. Appelvrouw zegt:

    Rob,
    Ik wip nog een poosje door, nog 10 dagen, en ik ga er vanuit dat ik vanzelf een goede ingeving krijg, of de tijd gewoon voorbij laat gaan.

  3. Rob Alberts zegt:

    De foto van dit blog is in ieder geval mooi.
    Die ingeving zal ook nog wel goed komen.
    Vriendelijke groet,

  4. King Billy zegt:

    Niet te lichtvoetig, zwaargewichten blijven tenminste met de voetjes op de grond.

  5. Appelvrouw zegt:

    King Billy,
    Ik ben dan ook erg blij met mijn overgewicht.

  6. Fenny zegt:

    En als je er een touwtje aan doet en rijdt wipwapt ie?

  7. Appelvrouw zegt:

    Fenny, dat raad ik af want dan word je gewipt.

  8. mark zegt:

    Toch wel gezellig zo met twee personen even te wippen.

  9. ik was flink achter met lezen(teveel om te studeren) wijsheid met je beslissing. wacht gewoon tot de laatste dag.

  10. Zeker weten dat er weer veel geile kerels zijn die via de zoekbalk van goegel jou blogje weten te vinden 🙂

  11. fulpsvalstar zegt:

    Zo zijn er altijd mensen met vunzige gedachten.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Mark, vind ik ook, er wordt veel te weinig gewipt.

    @ Kitty,
    Oh… gaat dat goed met studeren? Je moest toch slagen voor iets?

    @ Henk,
    Dat zal ze eindelijk leren wat wippen werkelijk is.
    Ik krijg trouwens de meeste zoekers voor de loopfiets, wonderpan en gehandicapten sex.

    Hier staat ook nog een blogje over zuigen
    http://letterbak.wordpress.com/2014/09/01/zuigen/

    @ Fulps,
    Waar het hart van vol is? 🙂

Geef een reactie

