Mijn Burago

Je weet vast wel dat ik dol op auto’s ben, vooral als ze stilstaan.
Dit is mijn Burago.
Jan Kruis (van Jan Jans en de kinderen) heeft (of had) zo een.
Burago - Alfa Romeo

Ook elders in het land gespot.
Hier te zien tot in de kleinste details.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Mijn Burago

  1. Een foto waar blijkbaar over na is gedacht Appelvrouw. Het mooie is dat het totaalplaatje klopt. De ondergrond, licht/schaduwwerking (sfeer) en een mooi verloop in de foto naar ………. niets. Dat maakt ‘m toch heel wat mooier dan een foto van een dinky toy op een stukje vensterbank. Best een compliment waard want ik trapte er bijna in 🙂

    Van mij mogen ze af en toe best even flink roken en brullen ……. voor het echte belevingsgevoel 🙂

  2. Apiedapie zegt:

    Er zit snelheid in, maar geen bestuurder.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Dankje.
    Ik fietste door Drenthe met de auto in de fietstas en hopen op een mooie plek.
    Voordeel van schaduw en zon is dat het al gauw wat lijkt.

    Apie, dat is modern.

  4. Rob Alberts zegt:

    Een moderne Burago met een robotchauffeur?

    Prachtige foto!
    Hier regent het vooral, alle spullen in mijn fietstassen zijn doorweekt.

    Vriendelijke groet,

  5. reinejragolo zegt:

    Mij te koud,, die cabroachtigen.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Nee hoor, helemaal geen chauffeur nodig bij deze auto.
    Hier in het noorden regent het weinig, en op de plek waar ik woon nog minder dan 300 meter verderop, echt waar.

    @ Reine,
    Mij ook, heb eens met vriendin in zo’n auto gezeten, nou een moderne rode.
    En we wisten niet hoe het dak dicht moest.

  7. een mooie Appelvrouw

  8. martin zegt:

    Hoe kleiner, hoe mooier.

Geef een reactie

