Fiets te koop, Nr 5

blank
Om verwarring te voorkomen heb ik hem een nummer gegeven, dat biedt wat makkelijker.
De fiets is weinig gebruikt en verkeerd in prima staat.
Niet geschikt als stationsfiets!
fiets te koop-01-nr 5

Verende voorvork.
fiets te koop-02-Verende voorvork

Een racestuur met bel.
Maar de bel doet het helaas niet meer.
fiets te koop-03-stuur met bel

Achterband in goede staat maar moet nog opgepompt, en het spatbord helt naar links.
fiets te koop-04-achterband in goede staat

Ketting is goed op spanning.
En de trappers hebben reflectoren.
fiets te koop-05-ketting aanwezig

Geen verende zadelpen.
Wel een scheurtje bovenop het zadel.
fiets te koop-06- prima zadel

De fiets heeft wielen zonder spaken.
fiets te koop-07-spaakloos

Onzin biedingen worden verwijdert.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

25 reacties op Fiets te koop, Nr 5

  1. broekstukken zegt:

    Krijg je er gratis spaken bij?

  2. Suskeblogt zegt:

    graag wil ik weten of de versnellingskabel nog in goede staat is !

  3. Mark zegt:

    Kan er een proefrit gemaakt worden op korte termijn ?

  4. Letterzetter zegt:

    Dit is Kunst!

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Deze fiets heeft geen spaken nodig.

    @ Suske,
    De fiets heeft geen versnellingen, dus geen kabel nodig.
    En hij remt middels de voetrem.

    @ Mark,
    Ik zal in mijn agenda kijken.
    Vrijdag a.s. om 13.00 is er een kijkmiddag bij de bronssluis in Groningen.

    @ Letterzetter,
    en dat zomaar in Groningen.

  6. Rob Alberts zegt:

    Vrijdagmiddag is de werkelijke veiling begrijp ik.
    Ik doe dan graag een openingsbod.

    Vriendelijke groet,

  7. broekstukken zegt:

    Daar heb ik geen ervaring mee. En wat de boer niet kent … Ben benieuwd wat dit wonder van techniek gaat opbrengen.

  8. Fenny zegt:

    Het is een barrel maar zo door jou gefotografeerd krijgt hij een extra ronde en wordt weer mooi als kunstobject.

  9. Proficiat! je hebt de Pippi Langkous-fiets gevonden! https://www.youtube.com/watch?v=SFaUTEODxL4

  10. Vergane glorie …….. hoeveel jaar heeft deze in de gracht gelegen ?

  11. Blewbird zegt:

    Strakke foto’s, goed van kleur en compositie!

  12. knutselsmurf zegt:

    Wie besteedt een fortuin om een film over de Titanic op de zeebodem te maken, terwijl je zoiets gratis kan bekijken ?

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    We zullen zien.

    @ Martin,
    Ik ben ook benieuwd.

    @ Fenny,
    Ah, een barrelig kunsttuk. Jammer dat ik niet van kunst hou 🙂

    @ Kitty,
    Daar lijkt het wel heel veel op!
    Leuk.

    @ Henk,
    Ik heb ook geen idee, ManB vroeg het zich ook al af, omdat de spaken er ook uit zijn.
    En waarom ligt(staat) ie op die plek, vlakbij is wel het kanaal maar dan zou je meer wrakken verwachten.
    Allemaal onbeantwoorde vragen.

    @ Blewbird,
    Het enige wat ik er aan gedaan heb is nr 5 er op te plaatsen, dat lag er vlakbij, en ze in de flinke regen gemaakt met mijn broekzakcamera.

    @ Knutselsmurf,
    Misschien is er bij de titanic meer afwisseling?
    Voor mij is alleen een fiets ook wel genoeg. Als ze sloten schoonmaken is er genoeg te vinden.
    Bij de vijver ergens in de stad liggen soms wel een stuk of 10 fietsen opgestapeld uit het kanaal.

  14. Fenny zegt:

    Maakt niet uit dat je er niet van houdt, kijk nou es goed ze zijn erg mooi!

  15. Vogel-vrij zegt:

    Ik bied 5 Zloty.
    Je kan er een goede windmolen van maken.

  16. Lehti Paul zegt:

    Wat een heerlijke afsluiting van deze woensdag! Ik ga zo slapen met een grote glimlach.
    Dank je wel! 🙂

  17. Appelvrouw zegt:

    @ Vogel-vrij,
    Daar doe ik hem niet voor weg, 50 Dirham is het minimum.
    Maar een windmolen zonder spaken?
    Ik ben benieuwd.

    @ Lethi Paul,
    Jij ook bedankt.

  18. Rob Alberts zegt:

    In het Amsterdamse wordt ook betaald met een Noppes.
    Laat ik hoog inzetten: 5 Noppes.
    Op een andere website is de juiste wisselkoers te vinden.

    Vriendelijke groet,

  19. Appelvrouw zegt:

    Rob,
    Ah, de Noppes, die is weer in opkomst, de concurent voor de bank en bitcoint.
    Maar Vogel-vrij was eerst, die gaat er een windmolen van bouwen.

    Verder ben ik momenteel met mijn eigen wisselkoers aan het onderhandelen over een ernstige privé situatie.

  20. Rob Alberts zegt:

    Beter een draaiende windmolen dan een lekke luchtballon.
    M.b.t. je eigen wisselkoers behoud je eigen waarde en volg je hart.
    Vriendelijke groet,

  21. Appelvrouw zegt:

    Rob,
    “behoud je eigen waarde en volg je hart”
    Dank voor je wijze woorden.
    Maar als iedereen zijn hart volgt hebben we geen verstand (geen wijsheid) meer nodig.
    Zou dat iets verklaren over de toestand in de wereld?
    Gelukkig is in deze kwestie mijn hart niet in het spel.

  22. Apiedapie zegt:

    Hoe oud mooi kan zijn. Ben je hem al kwijt?

  23. Appelvrouw zegt:

    Apie,
    Zo is het met vrouwen ook he, ze kúnnen mooi zijn als ze oud zijn.
    Hij staat nog aan de Bronssluis, tenminste… daar stond hij vorige week, ik heb er niet meer naar om gekeken.

  24. jeetjemina zegt:

    Oh dit is helemaal wat ik zoek: een fiets die niet zo makkelijk gestolen wordt.
    Maarrrrr…….heb je ze ook in een andere kleur???
    gr eva

  25. Appelvrouw zegt:

    Eva,
    Nee.
    🙂

Geef een reactie

