Vakantiefoto’s -5-Westenbroekstermadepolder

Er is info genoeg, en mooiere plaatjes te vinden op internet,
ik beperk me dus maar tot wat ik zelf zag.

Hier ongeveer is het begin, vanaf Waterhuizen richting Meerwijck.
Achterom gekeken naar waar ik vandaan kwam:
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-01-start vanaf Waterhuizen

Op de brug naar rechts.
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-02-vanaf de brug

En naar links.
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-03-arriva

Vrolijke brommers op het fietspad (GRRR-stilteverstoorders!).
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-04-snorders

Maar gelukkig waren fietsers (en veel wielrenners) in de meerderheid.
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-05-fietser

Hier heel erg ingezoomd zie je een geheime muur,
de onnerpolderse muur misschien?
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-06-Geheime muur (onnerpolder)

Dit weet ik niet, gewoon een vieze stinkplek voor vogels denk ik.
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-07-moeras

Duikplank om naar de andere kant te zwemmen.
(duiker)
Kampeermaand Krpswld-Westerbroekstermadepolder-08-moeras

En zo kwam ik vanzelf in Meerwijck natuurgebied aan. Nog even door Leinwijck, en ik was weer op mijn staplaats.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Vakantiefoto’s -5-Westenbroekstermadepolder

  1. Je mag ze dan stilteverstoorders noemen (waarom moet het trouwens toch altijd zo stil zijn) maar die brommers geven je samen met de lijnen van de masten en het prikkeldraad toch wel een foto die mijn aandacht een stuk langer vasthoud dan de andere opnames

  2. een Hollands avontuur, Appelvrouw. is de muur de achterkant van een station van die trein?

  3. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Het is veel te weinig stil, overal is altijd lawaai. Jij kunt er misschien tegen maar ik heb ook graag regelmatig stilte.
    De foto’s zijn eigenlijk vakantiekiekjes he. Voor mij vooral bijzonder vanwege mijn positieve verandering.

    @ Kitty,
    Nee, het is in de onnerpolder, grenzend aan de westerbroekstermadepolder.
    Volgens mij is het een uitkijkplek, er lopen ook mensen, er moet ook een fietsroute daar zijn.

Geef een reactie

